5 põhjust, miks Google Analytics kuulub eduka turundaja tööriistakasti
Autor: Taavi Raidma
Digiturundus mängib iga tänapäevase ettevõtte tegevuses olulist rolli ning veebikanalite toimivuse mõistmine, olgu selleks veebileht, sotsiaalmeedia leht või reklaamid, aitab äri palju edukamalt kasvatada. Google Analytics on siinkohal edukatele turundajatele suureks abiks. Vaatame, millised on need 5 põhjust, miks Google Analytics on võitnud nii paljude turundajate südamed.
1. Analytics annab ülevaate veebilehe külastajate demograafilisest profiilist, eelistustest ning huvidest. Näiteks saab selge ülevaate, mis osakaal külastajatest on eri vanusegruppidest või soost, milliseid mobiilseid seadmeid nad kasutavad ja mis on nende huvialad. Need teadmised aitavad analüüsida, kas turunduse abil tuuakse oma veebilehele ikka soovitud sihtgrupid ning sealt saab ka uusi ideid kampaaniate paremaks sihtimiseks.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]