Autor: Taavi Raidma • 11. august 2021

5 põhjust, miks Google Analytics kuulub eduka turundaja tööriistakasti

Autor: Taavi Raidma
Digiturundus mängib iga tänapäevase ettevõtte tegevuses olulist rolli ning veebikanalite toimivuse mõistmine, olgu selleks veebileht, sotsiaalmeedia leht või reklaamid, aitab äri palju edukamalt kasvatada. Google Analytics on siinkohal edukatele turundajatele suureks abiks. Vaatame, millised on need 5 põhjust, miks Google Analytics on võitnud nii paljude turundajate südamed.

1. Analytics annab ülevaate veebilehe külastajate demograafilisest profiilist, eelistustest ning huvidest. Näiteks saab selge ülevaate, mis osakaal külastajatest on eri vanusegruppidest või soost, milliseid mobiilseid seadmeid nad kasutavad ja mis on nende huvialad. Need teadmised aitavad analüüsida, kas turunduse abil tuuakse oma veebilehele ikka soovitud sihtgrupid ning sealt saab ka uusi ideid kampaaniate paremaks sihtimiseks.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700