• 16.07.21, 12:13

Teleauditooriumi ülevaade juunis 2021

Juunis 2021 vaatasid Eesti elanikud televiisorit keskmiselt 3 tundi ja 2 minutit päevas.
Teleauditooriumi ülevaade juunis 2021
  • Foto: Pixabay.com
Eestlased veetsid telerite ees 2 tundi ja 58 minutit ning mitte-eestlased 3 tundi ja 15 minutit päevas. Eestlastel jagunes telekanali jälgimiseks kulunud aeg esmajoones ETV (18,9%), Kanal 2 (10,8%) ja ETV2 (9,1%) vahel ning mitte-eestlastel RTR Planeta (12,7%), NTV Mir’i (10,0%) ja PBK (8,8%) vahel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele