Juunis 2021 vaatasid Eesti elanikud televiisorit keskmiselt 3 tundi ja 2 minutit päevas.
Eestlased veetsid telerite ees 2 tundi ja 58 minutit ning mitte-eestlased 3 tundi ja 15 minutit päevas. Eestlastel jagunes telekanali jälgimiseks kulunud aeg esmajoones ETV (18,9%), Kanal 2 (10,8%) ja ETV2 (9,1%) vahel ning mitte-eestlastel RTR Planeta (12,7%), NTV Mir’i (10,0%) ja PBK (8,8%) vahel.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.