Peagi toimub Eesti turundusmaastiku oodatuim sündmus – Kuldmuna 2021 auhindamine. Žürii on valinud 983 töö seast välja parimad, keda pärjatakse auhindadega 1. juulil Tallinna Põhjala tehases toimuval peol.
Loovkonkursile esitati sel aastal rekordarv töid, sh noortekonkursile Taeva Pesamuna 26 tööd. Populaarseimad kategooriad olid tänavu veebilehed, bränding ja välimeedia – kõikides neis kategooriates konkureeris vähemalt 50 tööd.
Loovuskonkurss BalticBest tuleb taas 25. augustil, mil otse eetris selguvad konkursi võitjad. Tööde esitamise tähtaeg konkursile on 16. august. Kuldmunal kulla võitnud osalejad saavad oma tööd BalticBestile esitada 50% soodsamalt.
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.