Autor: Best Marketing • 11. juuni 2021

SEBi mänguline lahendus küberkelmuste märkamiseks

SEBi nutikas lahendus on lähenenud tõsisele probleemile mänguliselt – kümnest küsimusest koosnev test tõstab inimeste teadlikkust kelmide tegutsemisest finantsmaailmas ja sotsiaalvõrgustikes. Kampaania jõudis ka Aasta Turundustegu 2020 nominentide hulka.

SEB Panga kübarturvalisuse teavituskampaania on lahendatud nutika testiga, mis koosneb 10 küsimusest seoses Baltikumis enimlevinud petuskeemidega. Selle keskne idee ja eesmärk on tõsta inimeste tähelepanu telefonikõnede, e-kirjade, sotsiaalvõrgustike jm kanalite kaudu levivatele pettustele ning õppida neid märkama ja vältima.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700