Turundust peetakse n-ö pehmeks alaks, mille ringist tippjuhtide sekka pürgida on keerulisem kui näiteks finantsjuhil. Katre Kõvask jagas Passwordil oma teekonda turundusagendist tippjuhiks, mille käigus on müüdud korraga nii jäätist kui kala ning tehtud muu hulgas ka ajalugu.
- Katre Kõvask: "Turunduses võiks rohkem vallatleda." Foto: Raul Mee
Katre Kõvask on täna ametis Tallinkis rahvusvahelise kaldakaubanduse juhina ja ta nentis, et igapäevaselt ta selle peale ei mõtle, et on tippjuht. “Minu igapäevane töö on hoolitseda selle eest, et kurk saaks laeva ja tomat burgeri vahele,” ütles ta, ja lisas, et tema esimene suurem verstapost turunduse alal oli 2001. aastal selsamal Passwordi üritusel, kus nad olid oma tiimiga nomineeritud auhinnale Aura brändi lansseerimise eest.
Seotud lood
Keskkonnahoiust ja kestlikust arengust mõjutatuna on muutunud reklaamkingituste kontseptsioon. Logotrade OÜ tegevjuht ja omanik Anti Saluneem räägib, et suuremaid muutusi on näha tootjate poolelt, kus aina enam kasutatakse looduslikke materjale ja loobutakse järk-järgult esmastest fossiilsetest allikatest saadud plastidest.