• 09.06.21, 11:25

Alexela turundusjuht: peame tegema selgitustööd, et me ei tegele rohepesuga

Alexela võitis Passwordi konverentsil Aasta Turundustiimi auhinna ning turundusjuht Mariliis Mähhar käis Äripäeva raadios rääkimas, kuidas müüakse klientidele kütusemüüja kliimaneutraalsuse plaane ja millised on sealjuures suurimad väljakutsed.
Alexela turundusjuht: peame tegema selgitustööd, et me ei tegele rohepesuga
Mariliis Mähhari sõnul on kõige keerulisem inimestele selgitada, et kütusefirma pingutab päriselt 2030. aastaks kliimaneutraalsuse saavutamise nimel ning tegu ei ole rohepesuga. Samuti selgitas ta, milline on Alexela brändi olemus ning kuidas ettevõte teistetest kütusemüüjatest eristub.

Seotud lood

Uudised
  • 03.06.21, 19:49
Aasta Turundustiim 2020 on Alexela
Täna toimus Kutuurikatlas turunduskonverents Password, kus selgus Aasta Turundustiim 2020. Tiitliga tunnustatakse ühe ettevõtte turundustiimi, kes eelmisel aastal Eesti agentuuridele silma jäi.
Uudised
  • 16.04.21, 10:18
Kütuseettevõtetest juhib jätkusuutliku brändi indeksit Alexela
Selle aasta rahvusvahelise Sustainable Brand Index™ brändiuuringu tulemusel peab Eesti tarbija Alexelat siinsetest kütuseettevõtetest sotsiaalselt ja keskkonnaalaselt kõige jätkusuutlikumaks brändiks. Uuringu käigus paluti hinnangut 50 erinevale Eesti brändile, üldarvestuses kuulub Alexelale tugev 13. koht.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele