Ainult tellijatele
Autor: Hando Sinisalu • 9. juuni 2021
Ainult tellijatele

Alexela turundusjuht: peame tegema selgitustööd, et me ei tegele rohepesuga

Alexela võitis Passwordi konverentsil Aasta Turundustiimi auhinna ning turundusjuht Mariliis Mähhar käis Äripäeva raadios rääkimas, kuidas müüakse klientidele kütusemüüja kliimaneutraalsuse plaane ja millised on sealjuures suurimad väljakutsed.

Mariliis Mähhari sõnul on kõige keerulisem inimestele selgitada, et kütusefirma pingutab päriselt 2030. aastaks kliimaneutraalsuse saavutamise nimel ning tegu ei ole rohepesuga. Samuti selgitas ta, milline on Alexela brändi olemus ning kuidas ettevõte teistetest kütusemüüjatest eristub.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700