Alexela turundusjuht: peame tegema selgitustööd, et me ei tegele rohepesuga
Alexela võitis Passwordi konverentsil Aasta Turundustiimi auhinna ning turundusjuht Mariliis Mähhar käis Äripäeva raadios rääkimas, kuidas müüakse klientidele kütusemüüja kliimaneutraalsuse plaane ja millised on sealjuures suurimad väljakutsed.
Mariliis Mähhari sõnul on kõige keerulisem inimestele selgitada, et kütusefirma pingutab päriselt 2030. aastaks kliimaneutraalsuse saavutamise nimel ning tegu ei ole rohepesuga. Samuti selgitas ta, milline on Alexela brändi olemus ning kuidas ettevõte teistetest kütusemüüjatest eristub.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]