Autor: Best Marketing • 8. juuni 2021
Ainult tellijatele

Kas ettevõtte eesmärke aitab efektiivsemalt saavutada otsepost või välireklaam?

Omniva reklaamlahenduste juht Kristi Purge räägib, kuidas klassikaliste reklaamkanalite värsked lahendused aitavad erinevate ettevõtete turunduseesmärke saavutada. Koostöös keskkonnasõbralike trükiteenuste pakkuja Pagerriga muudeti muidu suurettevõtete pärusmaaks peetud otsepost kättesaadavaks ka väiksematele ja alustavatele tegijatele.

Lisaks siseneti eelmisel aastal välireklaamiturule ja hakati pakkuma Omniva autopargi tagauksi maksuvabade reklaampindadena Tallinnas ja Tartus. Uuele turule sisenemine oli loogiline jätk senisele reklaamteenusele - Omniva saab pakkuda varem kaubikutel kasutuseta seisnud reklaampinda nii olemasolevatele otsepostiklientidele kui ka värsketele huvilistele.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700