Omniva ja trükiteenuse pakkuja Pagerr lõid omniva.pagerr.ee keskkonna, mille kaudu saavad ka väiksemad ettevõtted mugavalt ja kiirelt tellida otseposti, et oma tooteid ja teenuseid kohalikule kogukonnale tutvustada.
- Omniva: tutvusta oma äri kohalikule kogukonnale otseposti kaudu
Omniva reklaamteenuste juhi Kristi Purge sõnul on otsepost turundus- või kommunikatsioonikanalina olnud seni eelkõige suurklientide pärusmaa ning nende puhul toimub suhtlus otse kliendihalduritega.
„Tahtsime siiski, et ka väikeäridel oleks olemas kiire, kerge ja mõjus viis sõnumite edastamiseks oma piirkonnas,“ viitas Purge. „Koroonaviiruse esimese laine ajal kasvas aga just väikeettevõtjate huvi otseposti vastu, kuna sooviti oma kogukonda teavitada jätkuvast tegutsemisest või kojutellimise võimalusest,“ kirjeldas Purge.
Pagerr teenusejuhi Rudolf-Gustav Hanni sõnul on värske koostöö ka väikese keskkonnamõjuga, kuna kasutatakse ära trükitööstuses ülejääv paber, lisades tellimused kasutamata paberipinnale. „Meie partneriteks olevatel trükikodadel jääb alati teatud osa pabermaterjalist kasutamata, mis satub vanapaberisse. Koostöös Omnivaga kasutame need tootmisjäägid otseposti jagamisel ära ning seeläbi pakume loodussõbralikumat trükkimislahendust,“ sõnas Hanni.
Lisaks postituse tellimisele on veebikeskkonnas võimalik tegeleda ka postitava materjali kujundamisega - iseteeninduskeskkonnas on kujundusvõimalused juba olemas.
Otsepost on nii uute kui ka kogenud e-kauplejate jaoks hea turunduskanal, mille abil viia info oma e-poe teenuseuuendustest ja mugavatest kasutusvõimalustest ka nendeni, kes igapäevaselt digikanaleid ei jälgi. Sarnaselt digikanalitele on ka otseposti teel tehtud reklaam soodsa kontaktihinna ja laialdase levikuga ning võimaldab väga spetsiifiliselt sihtida kindlaid huvigruppe.
Seotud lood
Digiajastule vaatamata võib trükitud kalendreid leida pea igast ettevõttest. Paljud neist on mõne partnerfirma poolt kingitud, kuid sellise kingituse loomist saab vaadata ka täiesti uue nurga alt.
Hetkel kuum
Tagasi Bestmarketing esilehele