• 17.03.21, 15:01

Aasta Meediategu konkurss jääb see aasta vahele

Aasta alguses välja kuulutatud Aasta Meediategu 2020 konkurss jääb käesoleval aastal vahele.
Aasta Meediategu konkurss jääb see aasta vahele
Turunduskonverentsi Password 2021 programmijuht Hando Sinisalu rääkis, et otsustasime pandeemiast tingitud olukorra tõttu selle aasta Meediategu konkursi vahele jätta. „Meediaagentuuridel on keerulised ajad ning palju tööd, siis konkursist osavõtt ei oleks olnud väga aktiivne.“
Sinisalu lubas, et järgmisel aastal jätkame uuenenud reeglite ja formaadiga. „Meediategu konkurssi on korraldatud juba kümmekond aastat samadel alustel ning praegu on õige aeg reegleid ja formaati uuendada,“ sõnas ta.
Aasta Turundustegu ootab veel töid. Tööde esitamise tähtaeg on 18. märts!
Konkursil osalemiseks laadige palun siit alla ankeet ja saatke see hiljemalt 18. märtsiks e-posti aadressile [email protected]
Konkursil osalemise tasu 499 eurot (km-ga 598,80 eurot) tagab töö esitajale ühe sissepääsu 4.–5 mail toimuvale turunduskonverentsile Password 2021, kus kuulutatakse välja ka Aasta Turundustegu 2020 võitja.

Seotud lood

Uudised
  • 21.12.20, 15:47
Saa tuttavaks Aasta Turundustegu 2020 žüriiga
Vaadake, kes kuuluvad Aasta Turundustegu 2020 auväärsesse žüriisse! Konkursile tööde esitamise tähtaeg on 18. märts 2021.
Uudised
  • 01.03.21, 15:24
Esita oma turundustegu hiljemalt 18. märtsil
Tööde esitamise tähtaega konkursile Aasta Turundustegu 2020 on pikendatud 18. märtsini. Võitjad selguvad turunduskonverentsil Password, mis toimub 4. ja 5. mail Kultuurikatlas.
Uudised
  • 08.01.21, 17:24
Aasta Turundusteo võitjad läbi aegade
4. ja 5. mail toimub Kultuurikatlas turunduskonverents Password, kus selgub ka see, kes saab Aasta Turundustegu 2020 tiitli. Seniks aga koostasime ülevaate Aasta Turundusteo võidutöödest läbi aegade.
  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele