Tööde esitamise tähtaega konkursile Aasta Turundustegu 2020 on pikendatud 18. märtsini. Võitjad selguvad turunduskonverentsil Password, mis toimub 4. ja 5. mail Kultuurikatlas.
Kvalifitseeruvad tööd, mille toimumise aeg langes kas täielikult või osaliselt 2020. aastasse.
Passwordi konverentsi raames kuulutatakse tavaliselt välja ka Aasta Turundustegu. Kuna Password lükkus edasi ning toimub 4. ja 5. mail, pikendasime ka Aasta Turundusteo konkursi tähtaega.
Konkursil osalemise tasu 499 eurot (km-ga 598,80 eurot) tagab töö esitajale ühe sissepääsu 4.–5 mail toimuvale turunduskonverentsile Password 2021, kus kuulutatakse välja ka Aasta Turundustegu 2020 võitja.
Seega kellel veel on töö esitamata, siis nüüd on võimalus seda teha. Need, kes juba on oma töö esitanud, saavad soovi korral oma tööd täiendada ja ankeedi uuesti saata.
Turunduskonverents Password lükkub seoses avalike ürituste korraldamise piirangutega teistkordselt edasi. Uued toimumiskuupäevad on 3. ja 4. juuni 2021.
Aasta Turundustegu 2019 võitja rääkis Best Marketingile antud intervjuus, mida turundusteo tiitli võitmine tema jaoks muutis ning kuidas võidu toonud Nublu suitsu- ja vinguanduri teenusel praegu läheb.
4. ja 5. mail toimub Kultuurikatlas turunduskonverents Password, kus selgub ka see, kes saab Aasta Turundustegu 2020 tiitli. Seniks aga koostasime ülevaate Aasta Turundusteo võidutöödest läbi aegade.
Digiajastule vaatamata võib trükitud kalendreid leida pea igast ettevõttest. Paljud neist on mõne partnerfirma poolt kingitud, kuid sellise kingituse loomist saab vaadata ka täiesti uue nurga alt.