Üha rohkem ettevõtteid suurendab telefonikasutust kui kiiret ja mugavat viisi kliendikontaktide loomiseks. Õigesti tehtud müügikõne võimaldab luua kliendi ja müüja vahel usaldust, näidata autoriteeti ja suurendada soovi oma toote või teenuse järele.
Et aidata neid töötajaid, kellel on oma töös vaja klientidega suhelda just telefoni teel, on Äripäeva e-koolitused koostöös Mihkel Reinsaluga koostanud
Müügikõnede ABC e-kursuse. Kursus annab olulised baasteadmised sellest, kuidas end müügikõneks ette valmistada, kuidas müügiprotsessi õigesti läbi teha ning kuidas oma müügikõnesid analüüsida.
Töötajad, kes selle e-kursuse läbi teevad:
•teavad, kuidas ennast telefonimüügiks ette valmistada ja häälestada;
•teavad, mis on toimiva telefonimüügi läbiviimise viis sammu;
•on praktiliselt harjutanud telefonimüügi viie sammu müügiprotsessi;
•teavad, mida oma oskuste edasiseks arendamiseks müügikõnedes jälgida.
Müügikõnede ABC e-kursus annab suurepärase võimaluse uuendada töötajate teadmisi ja oskusi ühekorraga ja ajasäästlikult. Erinevalt koolitusest klassiruumis, mis eeldab kindlat aega ja kohta, ei pea töötajad oma ülesandeid katkestama, et koguneda ühte ruumi õppima. Igaüks saab kursuse ette võtta omale sobival ajal ja vabalt valitud kohas. E-kursuse läbimine võtab aega umbes 90 minutit, kuid seda saab teha ka endale sobivas tempos, osade kaupa.
See e-kursus koosneb kolmest komponendist:
•õpimaterjalist (tekstid, pildid, videod);
•harjutustest;
•teadmiste kontrollist.
Vaata, kuidas see e-kursus välja näeb:
E-kursuse lõpus tuleb läbi teha teadmiste kontroll, mis tagab materjali omandamise. E-kursuse tarkvarast saab teha väljavõtteid, nii et tööandja saaks näha, kes tema töötajatest on kursuse läbi edukalt teinud või kellel on see veel lõpetamata.
Neile, kes e-kursuse läbivad, on võimalik väljastada ka tõend või tunnistus.
Kui tekkis e-kursuse kohta huvi, saab selle soetada
SIIT.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
COPIX ühendab stendis loovuse ja tehnilised lahendused
Enim levinud viisiks kauplustes, üritustel, näitustel, messidel oma ettevõtte või toodetega silma jäämiseks on stendide või teiste sarnaste POS-toodete kasutamine. Silmatorkav ja visuaalselt atraktiivne lahendus köidab ja seob tähelepanu.