Autorid: Best Marketing, Linda Hakima • 9. veebruar 2021

Uuring: Eesti tarbijate finantskirjaoskus ja säästuvõime on paranenud

Balti tarbijate rahaline heaolu on parem kui paljudes teistes Euroopa riikides, samas usub üle kolmandiku Eesti tarbijatest, et nende finantsolukord ei ole stressivabaks eluks piisavalt hea, selgus Intrumi uuringust.
Uuringust tegi kokkuvõtte Intrumi Baltimaade brändi- ja kommunikatsioonidirektor Linda Hakima.
Foto: Liis Treimann

Eurooplaste rahaline heaolu on COVID-19 tõttu saanud suure löögi, seda eriti pikalt kestnud karantiiniga riikides. Võrreldes muu Euroopaga on Balti riigid olukorraga suhteliselt hästi hakkama saanud ning asuvad Intrumi rahalise heaolu baromeetris üsna heal positsioonil.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700