Autorid: Best Marketing, Linda Hakima • 9. veebruar 2021
Ainult tellijatele

Uuring: Eesti tarbijate finantskirjaoskus ja säästuvõime on paranenud

Balti tarbijate rahaline heaolu on parem kui paljudes teistes Euroopa riikides, samas usub üle kolmandiku Eesti tarbijatest, et nende finantsolukord ei ole stressivabaks eluks piisavalt hea, selgus Intrumi uuringust.

Uuringust tegi kokkuvõtte Intrumi Baltimaade brändi- ja kommunikatsioonidirektor Linda Hakima.
Autor: Liis Treimann

Eurooplaste rahaline heaolu on COVID-19 tõttu saanud suure löögi, seda eriti pikalt kestnud karantiiniga riikides. Võrreldes muu Euroopaga on Balti riigid olukorraga suhteliselt hästi hakkama saanud ning asuvad Intrumi rahalise heaolu baromeetris üsna heal positsioonil.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700