Autorid: Anet Müürsoo, Katriin Põlluäär • 5. veebruar 2021
Ainult tellijatele
Kümnendi jooksul on perede kulutused oluliselt muutunud
Millele kulutasid inimesed 2011. aastal, kui Eestis tuli käibele euro, praegusega võrreldes rohkem või vähem, kirjutasid statistikaameti blogis juhtivanalüütik Anet Müürsoo ja analüütik Katriin Põlluäär.
Autor: Raul Mee
Kümme aastat tagasi jaanuaris tuli Eestis käibele euro. Paljud mäletavad sellega seoses ilmselt kampaaniat „Euro hinda ei tõsta“, mille eesmärk oli ära hoida põhjendamatu kaupade ja teenuste hinnatõus. Jätame hinnatõusu osa igaühe enda otsustada, aga vaatame, millele kulutasid inimesed toona võrreldes praegusega rohkem või vähem.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]