• 05.02.21, 10:00

Kümnendi jooksul on perede kulutused oluliselt muutunud

Millele kulutasid inimesed 2011. aastal, kui Eestis tuli käibele euro, praegusega võrreldes rohkem või vähem, kirjutasid statistikaameti blogis juhtivanalüütik Anet Müürsoo ja analüütik Katriin Põlluäär.
Kümnendi jooksul on perede kulutused oluliselt muutunud
  • Foto: Raul Mee
Kümme aastat tagasi jaanuaris tuli Eestis käibele euro. Paljud mäletavad sellega seoses ilmselt kampaaniat „Euro hinda ei tõsta“, mille eesmärk oli ära hoida põhjendamatu kaupade ja teenuste hinnatõus. Jätame hinnatõusu osa igaühe enda otsustada, aga vaatame, millele kulutasid inimesed toona võrreldes praegusega rohkem või vähem.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.05.25, 13:50
Digiposter laieneb: uus partner Postimaja ja suuremad ekraanid linnas
Saates „Password. Make marketing fun again“ teeme juttu välimeediast. Külas on Digipostri juht Priit Pedanik ja müügijuht Hardi Potter.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele