Autor: Mari Arnover • 8. jaanuar 2021
Ainult tellijatele

Case study: uuring, mis aitas mõista klientide vajadusi ja tõi teenusepakkuja elevandiluust tornist alla

Mis ettevõttega on tegu, kui sihtrühm on selline: 6-aastastest 90-aastasteni; õppurid, tudengid, töötavad, kodused; nii need, kes vajavad rahu ja vaikust, kui ka need, kes tahavad arutada ja vestelda; nii need, kes otsivad lohutust ja abi, kuni nendeni, kes igatsevad põnevust, inspiratsiooni ja meelelahutust?

Jah, see on raamatukogu – võimalusterohke info- ja kogukonnakeskus, mis kõigile seniajani tasuta. Küsimus on, kuidas hallata nii erinevaid sihtrühmi ja pakkuda muutuvas maailmas kõigile midagi väga hästi?

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Lugemiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700