• 08.01.21, 11:10

Case study: uuring, mis aitas mõista klientide vajadusi ja tõi teenusepakkuja elevandiluust tornist alla

Mis ettevõttega on tegu, kui sihtrühm on selline: 6-aastastest 90-aastasteni; õppurid, tudengid, töötavad, kodused; nii need, kes vajavad rahu ja vaikust, kui ka need, kes tahavad arutada ja vestelda; nii need, kes otsivad lohutust ja abi, kuni nendeni, kes igatsevad põnevust, inspiratsiooni ja meelelahutust?
Case study: uuring, mis aitas mõista klientide vajadusi ja tõi teenusepakkuja elevandiluust tornist alla
Jah, see on raamatukogu – võimalusterohke info- ja kogukonnakeskus, mis kõigile seniajani tasuta. Küsimus on, kuidas hallata nii erinevaid sihtrühmi ja pakkuda muutuvas maailmas kõigile midagi väga hästi?

Seotud lood

Töökuulutused
  • 17.03.25, 17:56
Salvest otsib kategooriajuhti
Kandideerimise tähtaeg: 31.03.2025

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele