Autor: Mari Arnover • 8. jaanuar 2021

Case study: uuring, mis aitas mõista klientide vajadusi ja tõi teenusepakkuja elevandiluust tornist alla

Mis ettevõttega on tegu, kui sihtrühm on selline: 6-aastastest 90-aastasteni; õppurid, tudengid, töötavad, kodused; nii need, kes vajavad rahu ja vaikust, kui ka need, kes tahavad arutada ja vestelda; nii need, kes otsivad lohutust ja abi, kuni nendeni, kes igatsevad põnevust, inspiratsiooni ja meelelahutust?

Jah, see on raamatukogu – võimalusterohke info- ja kogukonnakeskus, mis kõigile seniajani tasuta. Küsimus on, kuidas hallata nii erinevaid sihtrühmi ja pakkuda muutuvas maailmas kõigile midagi väga hästi?

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700