Orkla kontsern, kuhu kuuluvad ka Eestis tegutsevad Kalevi kommivabrik ja Põltsamaa toidutootmine, on S&P Dow Jonesi indeksite poolt tunnistatud üheks kolmest juhtivast toiduettevõttest Euroopas.
"Indeks hõlmab paljusid keskkonna-, sotsiaal- ja valitsemiskriteeriume ning on olnud meile kasulik enda tulemuste võrdlemisel teiste sarnaste ettevõtetega. On hea meel näha, et meie jõupingutused kasvuhoonegaaside heitkoguste vähendamisel, jätkusuutlike pakendite arendamisel ja tooraine jätkusuutlikule tootmisele kaasa aitamisel, on saanud ära märgitud kõrge tulemusega," ütles Orkla jätkusuutlikkuse direktor Ellen Behrens.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Rootsi turundusefektiivsuse auhindade 100-wattaren üks võitjatest on agentuuri Åkestam Holst NoA poolt Felixile tehtud suhkruvaba ketsupi turuletoomise kampaania.
Meedia hinnad on odavad, inimeste meediatarbimine suur. Kodus olevad inimesed ostavad jätkuvalt toitu ja esmatarbekaupu – seega peaks olema hea aeg reklaamimiseks. Kas see ikka on nii?
Orklal on 2025. aastani koostatud jätkusuutlikkuse strateegia, milles keskendutakse muuhulgas toodete tervislikumaks muutmisele, parematele pakendilahendustele ja toiduraiskamise vähendamisele, sõnas ettevõtte turundusdirektor Annika Oja.
Baltikumi tarbijate arvates on 2020. aastal kõige jätkusuutlikumad kaubamärgid Kalev, Lāči ja Lidl, selgus täna avaldatud uuringust.