Autor: Marianne Liibert • 20. jaanuar 2020
Annika Oja: näiliselt lihtsad valikud võivad pikas perspektiivis kaheldavaks osutuda
Orklal on 2025. aastani koostatud jätkusuutlikkuse strateegia, milles keskendutakse muuhulgas toodete tervislikumaks muutmisele, parematele pakendilahendustele ja toiduraiskamise vähendamisele, sõnas ettevõtte turundusdirektor Annika Oja.
Annika Oja kuulub Aasta Turundustegu žüriisse.
4. ja 5. märtsil 2020 toimub Saku Suurhallis kahepäevane turunduskonverents Password, mille läbiv teema on responsible marketing ehk vastutustundlik turundus. Konverentsil kuulutatakse välja ka Aasta Turundustegu. Küsisime Passwordi esinejalt ja Aasta Turundusteo žüriiliikmelt Annika Ojalt, mida responsible marketing tema jaoks tähendab ning miks see oluline on.