Autor: Marianne Liibert • 20. jaanuar 2020

Annika Oja: näiliselt lihtsad valikud võivad pikas perspektiivis kaheldavaks osutuda

Orklal on 2025. aastani koostatud jätkusuutlikkuse strateegia, milles keskendutakse muuhulgas toodete tervislikumaks muutmisele, parematele pakendilahendustele ja toiduraiskamise vähendamisele, sõnas ettevõtte turundusdirektor Annika Oja.
Annika Oja kuulub Aasta Turundustegu žüriisse.

4. ja 5. märtsil 2020 toimub Saku Suurhallis kahepäevane turunduskonverents Password, mille läbiv teema on responsible marketing ehk vastutustundlik turundus. Konverentsil kuulutatakse välja ka Aasta Turundustegu. Küsisime Passwordi esinejalt ja Aasta Turundusteo žüriiliikmelt Annika Ojalt, mida responsible marketing tema jaoks tähendab ning miks see oluline on.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700