Ainult tellijatele
Autor: Marianne Liibert • 20. jaanuar 2020
Ainult tellijatele

Annika Oja: näiliselt lihtsad valikud võivad pikas perspektiivis kaheldavaks osutuda

Orklal on 2025. aastani koostatud jätkusuutlikkuse strateegia, milles keskendutakse muuhulgas toodete tervislikumaks muutmisele, parematele pakendilahendustele ja toiduraiskamise vähendamisele, sõnas ettevõtte turundusdirektor Annika Oja.

Annika Oja kuulub Aasta Turundustegu žüriisse.

4. ja 5. märtsil 2020 toimub Saku Suurhallis kahepäevane turunduskonverents Password, mille läbiv teema on responsible marketing ehk vastutustundlik turundus. Konverentsil kuulutatakse välja ka Aasta Turundustegu. Küsisime Passwordi esinejalt ja Aasta Turundusteo žüriiliikmelt Annika Ojalt, mida responsible marketing tema jaoks tähendab ning miks see oluline on.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700