Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Case-study: Miks Felix samale tootele Eestis ja Rootsis erineva kontseptsiooniga reklaami tegi?
Rootsi turundusefektiivsuse auhindade 100-wattaren üks võitjatest on agentuuri Åkestam Holst NoA poolt Felixile tehtud suhkruvaba ketsupi turuletoomise kampaania.
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.