Baltikumi tarbijate arvates on 2020. aastal kõige jätkusuutlikumad kaubamärgid Kalev, Lāči ja Lidl, selgus täna avaldatud uuringust.

- Eesti, Läti ja Leedu tarbijad peavad kõige jätkusuutlikumaks toiduaine- ja joogitööstust ning toidupoode.
2011. aastal Rootsis alguse saanud Sustainable Brand Index™ on Euroopa suurim sõltumatu kaubamärkide uuring, millega iga-aastaselt monitooritakse, kuidas jätkusuutlikkuse tegur mõjutab kaubamärkide kuvandit ja arengut. 2020. aastal küsitleti uuringu käigus üle 58 000 tarbija kaheksast Euroopa riigist (Eestist, Lätist, Leedust, Soomest, Rootsist, Norrast, Taanist ja Hollandist) ja uuringuga mõõdeti rohkem kui 1400 kaubamärgi jätkusuutlikkust enam kui 35 tööstusharus. Brändid valitakse hindamisse sõltumatute parameetrite alusel, milleks on turuosa, käive ja üldine brand awareness.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.