Baltikumi tarbijate arvates on 2020. aastal kõige jätkusuutlikumad kaubamärgid Kalev, Lāči ja Lidl, selgus täna avaldatud uuringust.
- Eesti, Läti ja Leedu tarbijad peavad kõige jätkusuutlikumaks toiduaine- ja joogitööstust ning toidupoode.
2011. aastal Rootsis alguse saanud Sustainable Brand Index™ on Euroopa suurim sõltumatu kaubamärkide uuring, millega iga-aastaselt monitooritakse, kuidas jätkusuutlikkuse tegur mõjutab kaubamärkide kuvandit ja arengut. 2020. aastal küsitleti uuringu käigus üle 58 000 tarbija kaheksast Euroopa riigist (Eestist, Lätist, Leedust, Soomest, Rootsist, Norrast, Taanist ja Hollandist) ja uuringuga mõõdeti rohkem kui 1400 kaubamärgi jätkusuutlikkust enam kui 35 tööstusharus. Brändid valitakse hindamisse sõltumatute parameetrite alusel, milleks on turuosa, käive ja üldine brand awareness.
Seotud lood
Aastalõpu firmapeo korraldamine on suurepärane võimalus näidata töötajatele ja klientidele, kui väga neid hinnatakse. Selleks, et valida ettevõtte üritusele sobiv mööbel ja aksessuaarid, mis loovad õige atmosfääri, tuleb appi Different.