Autor: Marianne Liibert • 16. aprill 2020
Ainult tellijatele

Baltikumi kõige jätkusuutlikumad brändid 2020

Baltikumi tarbijate arvates on 2020. aastal kõige jätkusuutlikumad kaubamärgid Kalev, Lāči ja Lidl, selgus täna avaldatud uuringust.

Eesti, Läti ja Leedu tarbijad peavad kõige jätkusuutlikumaks toiduaine- ja joogitööstust ning toidupoode.

2011. aastal Rootsis alguse saanud Sustainable Brand Index™ on Euroopa suurim sõltumatu kaubamärkide uuring, millega iga-aastaselt monitooritakse, kuidas jätkusuutlikkuse tegur mõjutab kaubamärkide kuvandit ja arengut. 2020. aastal küsitleti uuringu käigus üle 58 000 tarbija kaheksast Euroopa riigist (Eestist, Lätist, Leedust, Soomest, Rootsist, Norrast, Taanist ja Hollandist) ja uuringuga mõõdeti rohkem kui 1400 kaubamärgi jätkusuutlikkust enam kui 35 tööstusharus. Brändid valitakse hindamisse sõltumatute parameetrite alusel, milleks on turuosa, käive ja üldine brand awareness.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700