• 26.11.20, 15:41

Olla kiusatav, kiusaja või pealtvaataja? Kiusamisvaba Kooli kampaania püüab lapsi karmist valikust säästa

SA Kiusamisvaba Kool äsja alanud mastaapse kampaania "Kiusamine jätab jälje kogu eluks" heategevuslikud põhitoetajad on Not Perfect Tallinn, Mediabrands Digital ja Dalton.
"Kiusamine jätab jälje kogu eluks" ilmestab ehedalt koolikiusu pikaajalist mõju ning võitleb kiusamise ja selle tagajärgedega.
  • "Kiusamine jätab jälje kogu eluks" ilmestab ehedalt koolikiusu pikaajalist mõju ning võitleb kiusamise ja selle tagajärgedega.
Kampaania autori ja Kiusamisvaba Kooli koostöösuhete juhi Ingi Mihkelsoo sõnul puudutab kiusamine laiemalt pea kõiki lapsi – olgu see siis ohvri, kiusaja või pealtvaatajana. Kiusatav on aga koguni iga viies Eesti koolilaps. See kurb näitaja lennutab meid otsejoones Euroopa tippu.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.06.25, 16:40
Tee end nähtavaks Eesti mõjukate ettevõtjate seas koostöös Äripäeva TOP-galaga
Septembris algab edukate ettevõtete tunnustusürituste sari, mille kulminatsiooniks on 27. novembril Tallinnas toimuv TOP-gala. Üle Eesti toimuvad eelüritused Tartus, Pärnus, Rakveres ja Viljandis, kus tunnustatakse maakondade silmapaistvamaid ettevõtteid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele