Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Olla kiusatav, kiusaja või pealtvaataja? Kiusamisvaba Kooli kampaania püüab lapsi karmist valikust säästa
SA Kiusamisvaba Kool äsja alanud mastaapse kampaania "Kiusamine jätab jälje kogu eluks" heategevuslikud põhitoetajad on Not Perfect Tallinn, Mediabrands Digital ja Dalton.
"Kiusamine jätab jälje kogu eluks" ilmestab ehedalt koolikiusu pikaajalist mõju ning võitleb kiusamise ja selle tagajärgedega.
Kampaania autori ja Kiusamisvaba Kooli koostöösuhete juhi Ingi Mihkelsoo sõnul puudutab kiusamine laiemalt pea kõiki lapsi – olgu see siis ohvri, kiusaja või pealtvaatajana. Kiusatav on aga koguni iga viies Eesti koolilaps. See kurb näitaja lennutab meid otsejoones Euroopa tippu.
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.