• 11.11.20, 14:52

Kogemuslugu: kuidas erineb agentuuritöö Eestis ja Londonis?

Kui võrrelda Eesti ja välisriigi agentuuri tööd, siis mis on sarnane, mis erinev – nii töös endas kui ka agentuuri eluolus? Oma töövahetuse kogemust jagas dentsu grupis töötav Triin Kullison.
Triin Kullison
  • Triin Kullison
Dentsu on rahvusvaheline agentuuride grupp, mis on esindatud 145 riigis, sh Eestis, kus dentsu brändi alla kuuluvad meedia- ja digiagentuurid Carat, Vizeum, iProspect, Isobar ja ökonomeetriliste mudelitega tegelev Data2Decisions. Tänu rahvusvahelisele haardele ning küllaltki sarnasele töö iseloomule on võimaldatud riikidevaheline töövahetus, et pakkuda oma töötajatele võimalust end arendada ning teises keskkonnas ideid koguda.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele