Autorid: Marianne Liibert, Best Marketing • 11. november 2020
Ainult tellijatele

Kogemuslugu: kuidas erineb agentuuritöö Eestis ja Londonis?

Kui võrrelda Eesti ja välisriigi agentuuri tööd, siis mis on sarnane, mis erinev – nii töös endas kui ka agentuuri eluolus? Oma töövahetuse kogemust jagas dentsu grupis töötav Triin Kullison.

Triin Kullison

Dentsu on rahvusvaheline agentuuride grupp, mis on esindatud 145 riigis, sh Eestis, kus dentsu brändi alla kuuluvad meedia- ja digiagentuurid Carat, Vizeum, iProspect, Isobar ja ökonomeetriliste mudelitega tegelev Data2Decisions. Tänu rahvusvahelisele haardele ning küllaltki sarnasele töö iseloomule on võimaldatud riikidevaheline töövahetus, et pakkuda oma töötajatele võimalust end arendada ning teises keskkonnas ideid koguda.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Lugemiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

Vormista püsimaksega tellimus kohe ja saad:

  • Ligipääsu kõigile võtmega lugudele
  • Ligipääsu edukate kampaaniate case-study’dele
  • Ligipääsu raadiosaadete ja ürituste ettekannete kokkuvõtetele
  • Ligipääsu turunduse TOPi andmetele ja intervjuudele
  • Ligipääsu bestmarketing.ee arhiivile
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: 51 44 884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700