Kui võrrelda Eesti ja välisriigi agentuuri tööd, siis mis on sarnane, mis erinev – nii töös endas kui ka agentuuri eluolus? Oma töövahetuse kogemust jagas dentsu grupis töötav Triin Kullison.
Dentsu on rahvusvaheline agentuuride grupp, mis on esindatud 145 riigis, sh Eestis, kus dentsu brändi alla kuuluvad meedia- ja digiagentuurid Carat, Vizeum, iProspect, Isobar ja ökonomeetriliste mudelitega tegelev Data2Decisions. Tänu rahvusvahelisele haardele ning küllaltki sarnasele töö iseloomule on võimaldatud riikidevaheline töövahetus, et pakkuda oma töötajatele võimalust end arendada ning teises keskkonnas ideid koguda.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.