• 14.10.20, 14:48

Mathis Bogens: minu töö on olla liim erinevate osapoolte vahel

Oma uuest töökohast Bolti sisekommunikatsioonijuhina rääkis Best Marketingile antud intervjuus Mathis Bogens.
Mathis Bogens
  • Mathis Bogens
Alates septembrist Bolti sisekommunikatsioonijuhina töötav Bogens sõnas, et tema ülesanne on vastutada Bolti sisekommunikatsiooni ja seal toimuvate protsesside eest.

Seotud lood

Uudised
  • 07.10.19, 14:21
Neway turundust asus juhtima Mathis Bogens
Alates tänasest täidab Neway disainiagentuuri turundusjuhi kohustusi Mathis Bogens, kelle eesmärk on viia agentuuri teenuste ja toodete turundamine tasemele, kus suure töö tulemusena saavutatakse rahvusvaheline läbimurre.
Uudised
  • 23.09.20, 18:13
Nädala kampaania: Bolti reklaamid Londoni metroojaamades
Eesmärk sai täidetud ja eksootilised täpitähti sisaldavad sõnad köitsid brittide pilke nagu plaanitud, teatas Bolt.
Uudised
  • 26.03.20, 11:04
Koroonaajastu reklaamid: 12 näidet, kuidas kiiresti kohaneda
Attently turundusstrateeg Anna Hassanova tegi ülevaate, kuidas Eesti ettevõtted koroonaviiruse tõttu kiiresti oma kommunikatsiooni muutsid.
Uudised
  • 12.07.19, 15:22
Millised turunduskanalid Bolti jaoks töötavad?
Juulikuu „Digiturunduse praktikumi“ saates käis külas Bolti turundusjuht Karola Karlson, kes rääkis sellest, kuidas Bolt ennast turundab ja milliseid kanaleid selleks kasutab.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele