Millised turunduskanalid Bolti jaoks töötavad?

Juulikuu „Digiturunduse praktikumi“ saates käis külas Bolti turundusjuht Karola Karlson, kes rääkis sellest, kuidas Bolt ennast turundab ja milliseid kanaleid selleks kasutab.

Priit Kallas ja Karola Karlson  

„Digiturunduse praktikum“ on Äripäeva raadiosaade, kus keskendutakse olulistele nüanssidele, mida ettevõtet turundades silmas pidada. Lisaks räägitakse turunduse tehnoloogilisest tulevikust ning jagatakse näpunäiteid, kuidas paremini digiturundada. Saade on eetris kord kuus.

Saates räägiti, millised turunduskanalid Bolti jaoks kõige paremini töötavad, mida tähendas Bolti nimevahetus turunduse jaoks, kuidas uutel turgudel autojuhtide ja kasutajate saamiseks turundust tehti ning kuidas ilma rahata või väikese eelarvega reklaami teha. Saadet juhtis Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.

Saadet toetab kingiagentuur Kinkston.

Saadet saab järgi kuulata Äripäeva raadios.

Loe ka Karola Karlsoni turundusblogi.

Karola soovitatud raamat.

Külasta Bolti ettevõtete külastuspäeval, mis toimub 30. augustil Balticbest 2019 raames. Loe lisa ja registreeru SIIN.

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Marianne Liibert
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
Kristi Remmik
Kristi RemmikBestmarketing.ee ürituste projektijuhtTel: +372 5683 6988
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700