• 12.07.19, 15:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Millised turunduskanalid Bolti jaoks töötavad?

Juulikuu „Digiturunduse praktikumi“ saates käis külas Bolti turundusjuht Karola Karlson, kes rääkis sellest, kuidas Bolt ennast turundab ja milliseid kanaleid selleks kasutab.
Priit Kallas ja Karola Karlson
  • Priit Kallas ja Karola Karlson
„Digiturunduse praktikum“ on Äripäeva raadiosaade, kus keskendutakse olulistele nüanssidele, mida ettevõtet turundades silmas pidada. Lisaks räägitakse turunduse tehnoloogilisest tulevikust ning jagatakse näpunäiteid, kuidas paremini digiturundada. Saade on eetris kord kuus.
Saates räägiti, millised turunduskanalid Bolti jaoks kõige paremini töötavad, mida tähendas Bolti nimevahetus turunduse jaoks, kuidas uutel turgudel autojuhtide ja kasutajate saamiseks turundust tehti ning kuidas ilma rahata või väikese eelarvega reklaami teha. Saadet juhtis Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.
Saadet toetab kingiagentuur Kinkston.
Saadet saab järgi kuulata Äripäeva raadios.
Loe ka Karola Karlsoni turundusblogi.
Karola soovitatud raamat.
Külasta Bolti ettevõtete külastuspäeval, mis toimub 30. augustil Balticbest 2019 raames. Loe lisa ja registreeru SIIN.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele