Autor: Anna Hassanova • 26. märts 2020

Koroonaajastu reklaamid: 12 näidet, kuidas kiiresti kohaneda

Attently turundusstrateeg Anna Hassanova tegi ülevaate, kuidas Eesti ettevõtted koroonaviiruse tõttu kiiresti oma kommunikatsiooni muutsid.

Viimaste nädalate peateemaks on koroonaviirus. Seda on võimatu vältida, kuna see mõjutab meie elu kõiki aspekte. Ettevõtted üle maailma tühistavad üritusi, festivale, panevad kontorid kinni ja otsivad viise, kuidas inimestele abiks olla ning uues reaalsuses äri jätkusuutlikuna hoida.

Eestis on olukord sama ja enamik ettevõtteid on oma tööd ja kommunikatsiooni juba muutnud. Koolitused kolivad online'i, üritusi lükatakse sügisesse, poed desinfitseerivad kontaktpindasid ning viivad kauplustes läbi põhjalikke puhastusi.

Alljärgnevalt on lisatud mõned näited, kuidas leiti võimalus oma klientidele eriolukorra ajal kasulik olla ning kuidas kiiresti ja nutikalt oma kommunikatsiooni muudeti.

1. Wolt hakkas pakkuma kontaktivaba kojuvedu.

2. Bolt Food pakub kontaktivaba kojuvedu ja lisaks võimalust tellida toidukaubad teatud poodidest.

3. MeetFrank lisas funktsiooni kaugtöö otsimiseks, samuti saavad ettevõtted kaugtöö pakkumisi tasuta üles panna.

4. MyFitness käivitas online-treeningud.

5. Sportland teeb live-treeninguid, lisaks saab online-poest treeningvarustust tellida.

6. Stockmann viis Hullud Päevad e-poodi.

7. Kõige viimasena toimus muudatus välireklaamides. Siiani on osades kohtades väljas bännerid, mis kutsuvad vaatama näitust, mida hetkel külastada ei saa. Samas on ka neid, kes reageerisid kiiresti. Näiteks Tallinn Music Week pani üles sõnumi uute toimumiskuupäevade kohta ja soovis lisaks kõikidele head tervist.

8. Veel üks näide välireklaamist – Lush lubab oma poes tasuta käsi pesta.

9. Maxima märgistas kassatsoonid vastavalt Terviseameti soovitustele – tuleb hoida distantsi teistest inimestest.

10. Selver pakub tööd neile, kes jäid eriolukorra tõttu tööst ilma, see tõi kaasa ka meediakajastuse.

11. Hotellid ja külaliskorterid on leidnud turvalise ja hea võimaluse pakkuda kodukontorit nii oma töötajatele kui ka klientidele.

12. Sokisahtli e-poest saab koroonaviiruse kollektsiooni osta – sokid viiruse või tualettpaberi disainiga.

Allikas: attently.ee

Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: 51 44 884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700