Autor: Anna Hassanova • 26. märts 2020
Ainult tellijatele

Koroonaajastu reklaamid: 12 näidet, kuidas kiiresti kohaneda

Attently turundusstrateeg Anna Hassanova tegi ülevaate, kuidas Eesti ettevõtted koroonaviiruse tõttu kiiresti oma kommunikatsiooni muutsid.

Viimaste nädalate peateemaks on koroonaviirus. Seda on võimatu vältida, kuna see mõjutab meie elu kõiki aspekte. Ettevõtted üle maailma tühistavad üritusi, festivale, panevad kontorid kinni ja otsivad viise, kuidas inimestele abiks olla ning uues reaalsuses äri jätkusuutlikuna hoida.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700