Koroonaajastu reklaamid: 12 näidet, kuidas kiiresti kohaneda
Attently turundusstrateeg Anna Hassanova tegi ülevaate, kuidas Eesti ettevõtted koroonaviiruse tõttu kiiresti oma kommunikatsiooni muutsid.
Viimaste nädalate peateemaks on koroonaviirus. Seda on võimatu vältida, kuna see mõjutab meie elu kõiki aspekte. Ettevõtted üle maailma tühistavad üritusi, festivale, panevad kontorid kinni ja otsivad viise, kuidas inimestele abiks olla ning uues reaalsuses äri jätkusuutlikuna hoida.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]