Autor: Marianne Liibert • 23. september 2020

Nädala kampaania: Bolti reklaamid Londoni metroojaamades

Eesmärk sai täidetud ja eksootilised täpitähti sisaldavad sõnad köitsid brittide pilke nagu plaanitud, teatas Bolt.
Foto: STEFANO BROLI

Idee ja teostus: Bolti turundustiim

Meediamiks: välimeedia

Kampaania periood: 24.08 - 06.09

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700