Pipedrive laieneb Aasiasse ning sõlmis sealsetel turgudel läbi löömiseks lepingu Taipei ettevõttega, mis hakkab toetama Pipedrive'i turundust Taiwanis.
- Sergei Anikin Foto: Jarek Jõepera
Eesti päritolu müügitarkvara ettevõte Pipedrive tõi turule hiinakeelse toote, mis on osa ettevõtte plaanist laiendada oma äritegevust Aasias. Esimeseks sihtturuks saab 24 miljoni elanikuga Taiwan.
Oma äristrateegia elluviimiseks sõlmis Pipedrive edasimüüja lepingu Taipei ettevõttega TS Cloud, mis hakkab toetama Pipedrive’i turundust ja müügitegevust Taiwanis. "Kohalikus keeles toote ja tugeva partneri olemasolu on rahvusvahelise ettevõtte jaoks olulised eeldused Aasia turgudel läbilöömiseks," lisas Anikin, kes näeb Taiwanil Pipedrive’i kasvuvõimalusi eriti väikeste ja keskmise suurusega ettevõtete seas, mis moodustavad olulise osa sealsest majandusest.
Pipedrive’i tehnoloogiajuhi Sergei Anikini sõnul on pilvepõhisel tarkvaral Aasia suuruselt kümnenda majandusega Taiwanil suur potentsiaal, kuna saarel on hästi arenenud tehnoloogiasektor ning ülikõrge internetikasutus.
“Pipedrive’i kohandamine traditsioonilisse hiina kirjaviisi oli meie jaoks strateegiline samm, kuna lähikuudel plaanime tugevdada oma positsiooni teistel sarnastel turgudel nagu Singapur ja Hong Kong. Pikemas plaanis näeme loomulikult Pipedrive’i toote kohandamist lihtsustatud hiina kirjaviisi, et siseneda juba suurele Mandri-Hiina turule,” sõnas Anikin. Lisaks traditsioonilisele hiina kirjaviisile on Pipedrive Aasia riikidest kohandanud oma toote Jaapani ja Korea turu jaoks.
Pipedrive’i eesmärk on pakkuda müügi- ja turundusinimestele platvormi, mis pakub tuge müügiprotsessi erinevates etappides - uute klientide leidmisest tehingute lõpetamise ning kliendisuhete hoidmiseni.
Seotud lood
Digiajastule vaatamata võib trükitud kalendreid leida pea igast ettevõttest. Paljud neist on mõne partnerfirma poolt kingitud, kuid sellise kingituse loomist saab vaadata ka täiesti uue nurga alt.
Hetkel kuum
Tagasi Bestmarketing esilehele