Tänasest töötab loovagentuuri Tabasco ridades Mehhikost pärit tipp-disainer Dieter Urrutia, kes on kunstilise juhina loonud kampaaniaid mitmele maailmatasemel brändile.
Kui nimetada vaid mõned, siis Tabasco värske täiendus on olnud kunstiline juht erinevate projektide puhul Samsungile, KLM-ile, Vodafone’ile, Burger Kingile, Land Roverile, Alfa Romeole, Jeepile, Mehhiko turismiministeeriumile ja isegi kunginglikule mootorispordisarjale F1. Urrutia väga rikkaliku CV kõige maastaapsem ametikoht oli ilmselt Mehhiko Leo Burnettis, kus ta oli viis aastat Senior Art Director.
Seotud lood
Tabasco tegevjuht Oliver Lomp sõnas, et see kevad oli nagu ajamasin tulevikku. Koosolekud ja kohtumised on tema sõnul endiselt hea viis, kuidas ideid vahetada, kuid kodus töötamine muutub üha olulisemaks.
Sellest nädalast on väljas teistest eristuvad ambient-välireklaamid, mille puhul ei mõeldud mitte ainult kastist välja, vaid loodi lausa uus kast. Millega on tegemist?
Täna kella 21-ni kasutatakse Eestis lennujaama juures välireklaampinnal suitsevat reklaamlahendust, mille kõrgem eesmärk on suunata inimesed tervislikemate eluviiside juurde. Tossav reklaam pani inimesed hädaabinumbrile helistama.
Rademari ja Tabasco koostöös sündinud kampaania on saanud korralikku tähelepanu ja leidnud mainimist isegi rahvusvahelises meedias. Kuidas aga sündis üks selle aasta silmapaistvamaid kampaaniaid? Kommenteerisid Tabasco juht Oliver Lomp ja Rademari juht Margus Juksar.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.