Oliver Lomp: Ettevõtte tööloogika on oluliselt muutunud

Tabasco tegevjuht Oliver Lomp sõnas, et see kevad oli nagu ajamasin tulevikku. Koosolekud ja kohtumised on tema sõnul endiselt hea viis, kuidas ideid vahetada, kuid kodus töötamine muutub üha olulisemaks.

Oliver Lomp  

Kuidas Tabascol sel aastal läinud on?

Nagu kõigi teistegi jaoks, on aasta olnud väga ootamatu ja nii mitmeski mõttes on ettevõtte tööloogika oluliselt muutunud, ent tänu visale tööle kohanesime uue olukorraga kiiresti ja üldises plaanis läheb meil küllaltki hästi.

Suutsime eriolukorrast tingitud keerulistest aegadest hoolimata oma komplekteerituse säilitada, mis juba iseenesest on võit omaette, sest olen kuulnud, et mitmed konkurendid pidid inimestest loobuma.

Kuigi turundusvaldkonnas laiemalt on segased ajad ja kliendid suhtuvad mõtetesse ettevaatlikult, siis õnneks oleme saanud lansseerida mitu kampaaniat, mis said ja saavad endiselt laialdast tähelepanu.

Praegu on töös veel tugeva potentsiaaliga asju. Tabascol on õnneks loovusega endiselt väga sõbralikud suhted ja uusi kliente, kes silmapaistvaid lahendusi soovivad, ootame hea meelega kohvile või miks mitte niisama jalutama.

Kas ja mil määral kevadine kriis teid mõjutas?

Arvan, et eriolukord täitis ajamasina rolli, mille abil saime visata pilgu tulevikku. Usun, et kodukontor ja kaugtöö kui sellised on igal aastal järjest relevantsemad ja lõpuks oluliselt efektiivsemad kui tänane lauavalvuri loogika.

Kõige paremat tööd teevad õnnelikud inimesed. Aeg on üks neist teguritest, mida me ei saa ühegi summa eest juurde osta ja seepärast on ajal hindamatu väärtus. Kui me anname inimesele aega ja vabadust, teeb ta paremat tööd. Ütleme, et disainer X-le meeldib elada maal looduses ja ta kulutab seepärast iga päev ainuüksi tööle sõitmiseks tunnike ja töölt tagasi sõiduks koos ummikutega poolteist. Kui nüüd anda disainer X-le võimalus töötada kodukontoris, säästab ta iga päev kaks ja pool tundi, mille saab kulutada sõitmise asemel perele, hobidele või millele iganes. Kaks ja pool tundi ööpäevas on väga arvestatav aeg, näiteks kaheksa tundi magava inimese ärkveloleku ajast 15%.

Tõsi, see kõik eeldab head enesedistsipliini ning usaldusväärset tiimi, aga Tabascol on see kõik olemas. Eelnev ei tähenda, et Tabasco jäädavalt kaugtööle koliks. Meil on endiselt kontor, kus käime silmast-silma mõtteid vahetamas, koosolekuid pidamas ja kliente vastu võtmas. Pealegi mitmele töötajale, kaasa arvatud mulle endale, meeldib kontoris käia.

Kuidas üldiselt sektori olukorda hindad?

Ma ei ruttaks sündmustest ette, sest kriis ei pruugi veel möödanik olla. Ent seda enam soovitan klientidel rõhuda kvaliteedile ja valida partnerid, kes seda ka pakkuda suudavad. Et ideed ja kampaaniad oleksid päriselt tugeva mõttega ja käsitleks ka veidi laiemat pilti.

Turundus- ja reklaamikonkursile BALTICBEST saab töid esitada kuni 12.08.2020. Konkursil on kokku 21 kategooriat, sealhulgas eraldi kategooria koroonaviirusest tingitud pandeemia-aegse turunduse jaoks (Marketing at the Time of Pandemic). Tutvu kategooriatega ja esita oma töö siin!

Tööde esitamise tähtaeg: 12. august 2020

Shortlist'i avalikustamine: 21. august 2020

Võitjate väljakuulutamine: 26. august 2020

Jaga lugu:
Seotud lood
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Marianne Liibert
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
Maarit Eerme
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: 51 44 884
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700