• 17.09.20, 11:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Httpool hakkas Spotify reklaamimüüki haldama

Httpool laiendas oma reklaamimüügi partnerlust Spotifyga ka Leetu, Lätti ja Eestisse, olles Baltimaades ainuke, kes Spotify reklaamipakkumisi haldab.
Spotify võimaldab kasutada isikustatud reklaame.
  • Spotify võimaldab kasutada isikustatud reklaame.
  • Foto: Unsplash
„Httpool on olnud suurepärane partner kogu Euroopas, mistõttu oleme kindlad, et nad jätkavad Spotify mõju suurendamist juhtiva reklaamiplatvormina ka Baltimaades,“ ütles Spotify Ühendkuningriigi ja EMEA piirkonna müügijuht Rak Patel.

Seotud lood

Uudised
  • 15.09.20, 17:03
Kuus nõuannet eduka digimeediakampaania korraldamiseks
Millele reklaamikampaaniat luues tähelepanu pöörata ja kuidas tulemusi analüüsida, kirjutab Httpool Baltics-i Eesti kontori juht Kerttu Talvik.
Uudised
  • 13.07.20, 13:11
Httpooli disainitud platvorm liitus Twitteri ametlike partnerite programmiga
Twitteri ametlike partnerite programmi raames tunnustatakse silmapaistvaid turunduslahendusi pakkuvaid ettevõtteid, millel on tõendatud kogemused klientide edu tagamisega. Juunis liitus programmiga Httpooli disainitud platvorm Wise.Blue, et võimestada tulemuspõhiseid reklaamijaid.
Uudised
  • 06.11.19, 10:12
Suurim väljakutse on turundaja teadmiste ajakohastamine
Httpooli Estonia juht ja Aasta Digitegu žürii liige Kerttu Talvik rääkis, et turundus ja reklaam liiguvad üha rohkem digimeediasse ning see seab uued ootused turundajatele.
Uudised
  • 22.05.20, 12:31
Httpoolist sai Snapchati reklaamimüügi esindaja 15 Euroopa riigis
Httpool teatas täna, et on nüüdsest Snapchati müügiesindaja 15 Euroopa riigis: Austrias, Šveitsis, Soomes, Poolas, Rumeenias, Kreekas, Tšehhis, Slovakkias, Ungaris, Sloveenias, Horvaatias, Bulgaarias, Leedus, Lätis ja Eestis.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 12:46
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid – esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele