Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Httpool hakkas Spotify reklaamimüüki haldama
Httpool laiendas oma reklaamimüügi partnerlust Spotifyga ka Leetu, Lätti ja Eestisse, olles Baltimaades ainuke, kes Spotify reklaamipakkumisi haldab.
„Httpool on olnud suurepärane partner kogu Euroopas, mistõttu oleme kindlad, et nad jätkavad Spotify mõju suurendamist juhtiva reklaamiplatvormina ka Baltimaades,“ ütles Spotify Ühendkuningriigi ja EMEA piirkonna müügijuht Rak Patel.
Twitteri ametlike partnerite programmi raames tunnustatakse silmapaistvaid turunduslahendusi pakkuvaid ettevõtteid, millel on tõendatud kogemused klientide edu tagamisega. Juunis liitus programmiga Httpooli disainitud platvorm Wise.Blue, et võimestada tulemuspõhiseid reklaamijaid.
Httpooli Estonia juht ja Aasta Digitegu žürii liige Kerttu Talvik rääkis, et turundus ja reklaam liiguvad üha rohkem digimeediasse ning see seab uued ootused turundajatele.
Httpool teatas täna, et on nüüdsest Snapchati müügiesindaja 15 Euroopa riigis: Austrias, Šveitsis, Soomes, Poolas, Rumeenias, Kreekas, Tšehhis, Slovakkias, Ungaris, Sloveenias, Horvaatias, Bulgaarias, Leedus, Lätis ja Eestis.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid – esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.