• 15.09.20, 17:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuus nõuannet eduka digimeediakampaania korraldamiseks

Millele reklaamikampaaniat luues tähelepanu pöörata ja kuidas tulemusi analüüsida, kirjutab Httpool Baltics-i Eesti kontori juht Kerttu Talvik.
Kerttu Talvik
  • Kerttu Talvik
  • Foto: Laura Nestor
Tänapäeval on sotsiaalmeediaplatvormid reklaamikampaaniate kanalitena kõikidele huvilistele kättesaadavad. Parim viis eduka reklaamikampaania korraldamiseks on palgata agentuur, kes teeb kliendile kõik vajaliku – kampaania disainist tulemuste analüüsini. Siiski tahab mõni ettevõte ise otsustada, kuidas oma reklaamikampaaniat teha. Millele reklaamikampaaniat luues tähelepanu pöörata ja kuidas tulemusi analüüsida?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 10:32
Ärikingituste uus jõud: vähem plastikut, rohkem tähendust
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele