• 15.09.20, 17:03

Kuus nõuannet eduka digimeediakampaania korraldamiseks

Millele reklaamikampaaniat luues tähelepanu pöörata ja kuidas tulemusi analüüsida, kirjutab Httpool Baltics-i Eesti kontori juht Kerttu Talvik.
Kerttu Talvik
  • Kerttu Talvik
  • Foto: Laura Nestor
Tänapäeval on sotsiaalmeediaplatvormid reklaamikampaaniate kanalitena kõikidele huvilistele kättesaadavad. Parim viis eduka reklaamikampaania korraldamiseks on palgata agentuur, kes teeb kliendile kõik vajaliku – kampaania disainist tulemuste analüüsini. Siiski tahab mõni ettevõte ise otsustada, kuidas oma reklaamikampaaniat teha. Millele reklaamikampaaniat luues tähelepanu pöörata ja kuidas tulemusi analüüsida?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele