Millele reklaamikampaaniat luues tähelepanu pöörata ja kuidas tulemusi analüüsida, kirjutab Httpool Baltics-i Eesti kontori juht Kerttu Talvik.

- Kerttu Talvik
- Foto: Laura Nestor
Tänapäeval on sotsiaalmeediaplatvormid reklaamikampaaniate kanalitena kõikidele huvilistele kättesaadavad. Parim viis eduka reklaamikampaania korraldamiseks on palgata agentuur, kes teeb kliendile kõik vajaliku – kampaania disainist tulemuste analüüsini. Siiski tahab mõni ettevõte ise otsustada, kuidas oma reklaamikampaaniat teha. Millele reklaamikampaaniat luues tähelepanu pöörata ja kuidas tulemusi analüüsida?
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“