7 lihtsat küsimust, mis aitavad paika panna tõhusa sotsiaalmeedia strateegia
Sotsiaalmeedia strateegia puhul on tavaliselt kaks äärmust – seda kas alahinnatakse või siis mõeldakse üle, kirjutab Goal Marketingi strateeg Olesija Saue.
Olesija Saue soovitus sotsiaalmeedia strateegia koostajatele: ära alahinda ega mõtle üle. Foto: Raul Mee
Väga paljud ettevõtted (nii suured kui ka väikesed) saavad tihti väga valesti aru sotsiaalmeedia strateegia olemusest. On ettevõtteid, kes hakkavad tegutsema ilma igasuguse strateegiata ja lihtsalt asuvad postitama ilma igasuguse plaanita või mingigi arusaamata, kuhu tahetakse jõuda.
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.