Sotsiaalmeedia strateegia puhul on tavaliselt kaks äärmust – seda kas alahinnatakse või siis mõeldakse üle, kirjutab Goal Marketingi strateeg Olesija Saue.

- Olesija Saue soovitus sotsiaalmeedia strateegia koostajatele: ära alahinda ega mõtle üle.
- Foto: Raul Mee
Väga paljud ettevõtted (nii suured kui ka väikesed) saavad tihti väga valesti aru sotsiaalmeedia strateegia olemusest. On ettevõtteid, kes hakkavad tegutsema ilma igasuguse strateegiata ja lihtsalt asuvad postitama ilma igasuguse plaanita või mingigi arusaamata, kuhu tahetakse jõuda.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.