Autor: Olesija Saue • 9. september 2020

7 lihtsat küsimust, mis aitavad paika panna tõhusa sotsiaalmeedia strateegia

Sotsiaalmeedia strateegia puhul on tavaliselt kaks äärmust – seda kas alahinnatakse või siis mõeldakse üle, kirjutab Goal Marketingi strateeg Olesija Saue.
Olesija Saue soovitus sotsiaalmeedia strateegia koostajatele: ära alahinda ega mõtle üle.
Foto: Raul Mee

Väga paljud ettevõtted (nii suured kui ka väikesed) saavad tihti väga valesti aru sotsiaalmeedia strateegia olemusest. On ettevõtteid, kes hakkavad tegutsema ilma igasuguse strateegiata ja lihtsalt asuvad postitama ilma igasuguse plaanita või mingigi arusaamata, kuhu tahetakse jõuda.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700