Autor: Olesija Saue • 9. september 2020
Ainult tellijatele

7 lihtsat küsimust, mis aitavad paika panna tõhusa sotsiaalmeedia strateegia

Sotsiaalmeedia strateegia puhul on tavaliselt kaks äärmust – seda kas alahinnatakse või siis mõeldakse üle, kirjutab Goal Marketingi strateeg Olesija Saue.

Olesija Saue soovitus sotsiaalmeedia strateegia koostajatele: ära alahinda ega mõtle üle.
Autor: Raul Mee

Väga paljud ettevõtted (nii suured kui ka väikesed) saavad tihti väga valesti aru sotsiaalmeedia strateegia olemusest. On ettevõtteid, kes hakkavad tegutsema ilma igasuguse strateegiata ja lihtsalt asuvad postitama ilma igasuguse plaanita või mingigi arusaamata, kuhu tahetakse jõuda.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700