Autor: Best Marketing • 3. august 2020

Coca-Cola lõpetab turunduspausi ja jagab tasuta üle 49 000 pudeli

Märtsis peatas ettevõte ajutiselt kõik oma turunduskampaaniad ja annetas enam kui 100 miljonit dollarit erinevatele organisatsioonidele kohalike kogukondade toetuseks. Pausi järgne esimene suur kampaania „Avatum kui kunagi varem“ toetab erinevaid toitlustusasutusi, kes endiselt koroonakriisist taastunud ei ole.

Uue kampaania raames jagatajse tasuta üle 49 000 pudeli

Kohanedes uue ühiskondliku reaalsusega, soovib Coca-Cola juhtida tähelepanu kriisist saadud õppetundidele, mis suunavad meid üha enam elama hetkes. Kampaania on rajatud põhimõttele, et me peaks liikuma edasi kriisijärgse maailma paremaks muutmise poole, mitte pöörduma tagasi vanade harjumuste juurde.

Ehkki võib tunduda, et restoranid on vahepealsest vaikusest edukalt välja tulnud, on endiselt palju kohti, kelle lauad on tühjad. Värske kampaania eesmärk ongi toetada restoranide ja kohvikute taastumist koroonakriisist ning lisaks pakkuda alternatiivset võimalust toidukulleri teenuse kasutamiseks.

Coca-Cola Baltikumi kommunikatsioonijuhi Nele Normaku sõnul soovib kampaania aidata kohalikel majutus- ja toitlustusettevõtetel peale kriisi taas hoogu sisse saada. “Peamine eesmärk on toetada kogukonna südameks olevaid kohalikke ettevõtteid, kellele kriis eriti raskelt mõjunud on – hotellid, kohvikud ja restoranid, mis on pärast keerulist perioodi oma uksed taas avanud, aga vajavad veel abitõuget,” sõnas Normak.

Kampaania toimub koostöös Eesti start-up’i nosi.ee-ga

Kullerteenuste kasutamine on muutunud väga populaarseks, kuid sellega kaasnevad restoranidele suured vahendustasud, mis on oluliseks lisakuluks ka söögikoha taaskäivitamisel. Probleemi vähendamiseks aitab Coca-Cola toidukohtadel värskendada oma visuaalset profiili ja kolida üle uuele start-up platvormile nosi.ee, mis võtab ainult 5% vahendustasu ühe tellimuse pealt.

„COVID-19 lõi valusalt paljusid Eesti restorane ja kohvikuid. Kohapealne müük lõppes päeva pealt ja kolis internetti. Sellest tulenevalt nägime turul suurt auku, mis puudutab alternatiivseid võimalusi, kuidas pakkuda toitlustuskohale toidukulleri teenust madalama vahendustasu eest,“ selgitas nosi.ee kaasasutaja Ivar Jaanus.

8. ja 9. augusti nädalavahetusel jagatakse 49 800 pudelit tasuta jooki enam kui 70 erinevas toidukohas üle Eesti olenemata sellest, kas inimene teeb toidukohast tellimuse või mitte.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700