• 18.06.20, 11:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Omniva pakiautomaat ja SmartPOST võrdselt suurima brändijõuga teenusepakkujad

Kantar Emori pakiveoteenuste turu kasvupotentsiaali uuringust selgus, et turuliidriks on jätkuvalt Omniva pakiautomaat, mille turujõud on veelgi kasvanud. Itella SmartPOST on Omniva järel kindlal teisel positsioonil. Suurima kasvupotentsiaaliga on endiselt DPD Pickup.
Omniva pakiautomaat ja SmartPOST võrdselt suurima brändijõuga teenusepakkujad
Kui võtta praeguse teenusepakkujate turujõu kõrval arvesse nende emotsionaalse suhte tugevust ehk brändijõudu, on Omniva pakiautomaat ja SmartPOST täna praktiliselt võrdselt suurima brändijõuga teenusepakkujad. Itella SmartPOST on kuvandi liider kättetoimetamiskiiruses ja usaldusväärsuses. Omniva eristub turul selgelt parima pakiautomaatide võrgustikuga, olles kuvandi liider pakiautomaatide paiknemisel nii kodu läheduses kui ka liikumistrajektooril.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele