Autor: Liisa Järsk • 19. mai 2020
Ainult tellijatele

Eesti Post: Kuidas tõsta traditsioonilise turunduskanali mainet influenceri abiga?

Kuidas sobivad omavahel kokku digiajastu influencer ja traditsiooniline otsepost ning mis moodi reklaamida reklaami? Eesti Post viis mai alguses läbi tarbijatele suunatud otseposti kampaania koostöös influencer Henry Jakobsoniga, kes peab populaarset blogi ,,A mida Henry teeb?’’.

Autor: A mida Henry teeb?

Antud kampaania eesmärk oli läbi tarbija vaate rääkida otseposti kasulikkusest – parimatest pakkumistest ja selle positiivsest mõjust pere eelarvele.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700