Autor: Best Marketing • 30. aprill 2020

Karantiini ajal on Go3 vaadatavus kolmandiku võrra kasvanud

Eriolukorra ajal tarbib aina enam inimesi videosisu, mida tõestab ilmekalt Baltikumi ühe suurima voogedastusplatvormi Go3 Eesti esimest karantiinikuud puudutav statistika. Vaatamised on kasvanud 32% ning platvormil olevate teleseriaalide puhul koguni 41%.

TV3 online-meedia juhi Mihkel Mõttuse sõnul võrreldi 30-päevaseid perioode kõikides Balti riikides enne eriolukorda (15.veebruar – 15.märts) ning eriolukorra algusest (16.märts – 14.aprill). Enim kasvasid vaatamised Lätis, kus Go3 jälgiti lausa 67% rohkem kui veebruaris ja märtsis. Leedus oli tõus 39%.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700