Autor: Elis Suik • 21. aprill 2020

Kuidas kriisi ajal müüginumbreid kasvatada?

Eriolukord sunnib turundajaid mõtlema loovamalt kui kunagi varem. Praegu on hea võimalus katsetada innovaatilisi lähenemisi, et jõuda uute klientideni ja olla ka enda olemasolevate klientide jaoks rohkem pildil.
Infopanga müügijuht Elis Suik

Viimastel nädalatel oleme Infopanga klientidega suheldes jõudnud arusaamani, et varasemad „nipid“ enam ei tööta. Paljud ettevõtted on jäänud mugavustsooni ja kuni kriisini kõik justkui toimiski. Kliendid leidsid ise tee toodete ja teenusteni „tavaliste“ ja „mugavate“ kanalite kaudu. Nüüd on olukord turul täiesti muutunud ja tegutseda tuleb targalt. Oluline on olla nutikas ning leida erinevaid võimalusi, et teha võimalikult madalate kuludega rohkem ja meeldejäävamaid asju. Tuleb püüda klientide tähelepanu millegi uue ja põnevaga, mis neid kriisiajal kõnetaks ja neile reaalselt kasu annaks.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700