Autor: Best Marketing • 6. märts 2020

Rocca al Mare isadepäeva kampaania tõi võidu koju Aasta Meediategu 2019 konkursilt

Aasta meediateo konkursil valis žürii parimaks väikese eelarvega kampaaniaks Rocca al Mare keskuse isadepäeva kampaania, mille raames kleebiti isadepäeva nädalal Rocca al Mare keskuse aatriumi põrandale sada viiskümmend tunnustusmärki superisade ja laste eesnimedega.
Foto: Photo:Marko Mumm

MEEDIATEGU 2019

Väikese eelarvega kampaania

Töö: Rocca al Mare keskuse isadepäeva kampaania

Klient: Citycon

Agentuur: Mindshare Estonia

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700