Autor: Marianne Liibert • 17. veebruar 2021

Aasta Turundustegu 2020 tähtaega pikendati 22. veebruarini

Tööde esitamise tähtaega konkursile Aasta Turundustegu 2020 on pikendatud 22. veebruarini. Võitjad selguvad turunduskonverentsil Password.

Aasta Turundusteo konkursi eesmärk on väärtustada turunduse olulisust ettevõtluses ja näidata, et hästi korraldatud turundustegevus kasvatab äri.

Konkursile tööde esitamise tähtaega on pikendatud 22. veebruarini. Ootame töid esitama kõiki ettevõtteid, kus möödunud aastal head turundust tehti. Kvalifitseeruvad tööd, mille toimumise aeg langes kas täielikult või osaliselt 2020. aastasse.

Töö esitamiseks konkursile Aasta Turundustegu 2020 laadige siit alla ankeet ja saatke see hiljemalt 22. veeburaril 2021 e-posti aadressile [email protected].

Konkursil osalemise tasu on 499 eurot (km-ga 598,80 eurot) ning see tagab töö esitajale sissepääsu 4. ja 5. mail 2021 Passwordi konverentsile (mõlemal päeval), kusjuures osaleda saab nii Kultuurikatlas kohapeal kui ka virtuaalselt.

Eile sai valmis ka Aasta Turundusteo auhind:

Võitjad selguvad turunduskonverentsil Password, kus publiku ette astuvad Aasta Turundustegu 2020 kuus finalisti, kelle seast žürii valib välja parima.

Žürii annab hindeid järgmise mudeli alusel: 50% tulemuslikkus, 25% innovaatilisus, 25% loovstrateegia. Žüriisse kuuluvad Annika Arras, Britte Maidra, Kristjan Seema, Mailis Timmi, Sander Maasik, Tarmo Pärjala, Liis Laisaar, Liia Pjatakova ja Kätrin Maidla.

Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700