Passwordi esinejate hulka lisandus Liviko turundusdirektor Eve Nõmm, kes räägib alkoholi turundamisest ja sellega seotud piirangutest.
- Liviko peab oluliseks vastutustundliku turunduse põhimõtteid. Foto: Rait Tuulas
Kvaliteetalkoholi tootjana on Liviko võtnud endale Eesti alkoholikultuuri edendaja ning vastutustundliku ja mõõduka alkoholitarbimise eestvedaja rolli. Ettevõte peab oluliseks vastutustundliku turunduse põhimõtteid – tooted on varustatud hoiatusmärkidega, mis kutsuvad üles vastutustundlikule alkoholitarbimisele ja lisaks on ettevõte seadnud endale seaduses nõutust karmimad alkoholi reklaamipiirangud. Liviko turundusdirektor Eve Nõmm keskendub Passwordil järgmistele teemadele:
Kuidas turundada, kui reklaam on keelatud?
Kuidas vastutustundlikult turundada toodet, mis liigsel tarvitamisel kahjustab inimeste tervist?
Milline on alkoholiturundaja vastutus ja eneseregulatsioon?
Mida on teistel turundajatel sellest õppida?
Kahepäevane turunduskonverents Password leiab aset 4. ja 5. märtsil 2020 Saku Suurhallis. Eve Nõmm esineb 5. märtsil pealaval.
Liviko osales Alkoholitootjate ja Maaletoojate Liidu algatatud vastutustundliku alkoholitarbimise kampaanias „Kui võtad, võta vett vahele!“. Kampaania video:
Liviko on 1898. aastal asutatud Eesti alkoholitootja, mis tegutseb kõigis kolmes Balti riigis – Eestis, Lätis ja Leedus. Liviko tootmises on enam kui 70 alkohoolset jooki. Ligikaudu kolmandik toodangust turustatakse välismaal. Omatoodete kõrval tegeletakse ka impordiga ning lisaks toodetakse ja turustatakse lahjat alkoholi ja mittealkohoolseid jooke.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.