Autor: Best Marketing • 17. veebruar 2020

Piirangutega turundus 60 turul

Passwordi esinejate hulka lisandus Liviko turundusdirektor Eve Nõmm, kes räägib alkoholi turundamisest ja sellega seotud piirangutest.
Liviko peab oluliseks vastutustundliku turunduse põhimõtteid.
Foto: Rait Tuulas

Kvaliteetalkoholi tootjana on Liviko võtnud endale Eesti alkoholikultuuri edendaja ning vastutustundliku ja mõõduka alkoholitarbimise eestvedaja rolli. Ettevõte peab oluliseks vastutustundliku turunduse põhimõtteid – tooted on varustatud hoiatusmärkidega, mis kutsuvad üles vastutustundlikule alkoholitarbimisele ja lisaks on ettevõte seadnud endale seaduses nõutust karmimad alkoholi reklaamipiirangud. Liviko turundusdirektor Eve Nõmm keskendub Passwordil järgmistele teemadele:

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700