Autor: Hando Sinisalu • 12. veebruar 2020

Olulised turundustrendid maailmas aastal 2020

Need on 2020. aasta turunduse märksõnad maailmas: Greta efekt, tehisintellekt, brändiehitamine, online-video, Instagrami kasv ja tugevamad regulatsioonid.
Greta efekt, tehisintellekt, brändiehitamine, online-video, Instagrami kasv ja tugevamad regulatsioonid – need on sel aastal maailma turundajate hinnangul tähtsad teemad.

Briti turundusportaal WARC avaldas oma iga-aastase trendiraporti „The Marketer’s Toolkit“. See tugineb ca 800 maailma eri regiooni turundajate ja agentuurijuhtide seas läbi viidud küsitlusele. WARC on sarnast uuringut läbi viinud juba 9 aastat ja Best Marketing on ka varem uuringu kokkuvõtet oma lugejatega jaganud. Nii ka seekord – allpool kokkuvõte WARC "The Marketer’s Toolkit" 2020. aasta raportist.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700