Need on 2020. aasta turunduse märksõnad maailmas: Greta efekt, tehisintellekt, brändiehitamine, online-video, Instagrami kasv ja tugevamad regulatsioonid.
Greta efekt, tehisintellekt, brändiehitamine, online-video, Instagrami kasv ja tugevamad regulatsioonid – need on sel aastal maailma turundajate hinnangul tähtsad teemad.
Briti turundusportaal WARC avaldas oma iga-aastase trendiraporti „The Marketer’s Toolkit“. See tugineb ca 800 maailma eri regiooni turundajate ja agentuurijuhtide seas läbi viidud küsitlusele. WARC on sarnast uuringut läbi viinud juba 9 aastat ja Best Marketing on ka varem uuringu kokkuvõtet oma lugejatega jaganud. Nii ka seekord – allpool kokkuvõte WARC "The Marketer’s Toolkit" 2020. aasta raportist.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.