Eesti disainiagentuur Velvet on brände loonud juba 16 aastat, andes neile isikupärase kuju, näo, hääle, laused ja taustaloo. Nüüdsest lisas Velvet oma teenuste portfelli uue suunana sündmuste disainimise ja lõi selleks live experience agentuuri Velvet Live.
- Velvet Live'i hakkab juhtima Lauri Sokk. Foto: SEIDY_RAJA
Velvet Live suunaks on brändidele sündmuste korraldamine ja disainimine, mis on Velveti tegevuses uudne valdkond. “Velveti strateegid, loovjuhid, disainerid ja digiinsenerid ühendavad oma oskused, et kliendile olulisest üritusest saaks elamus. Me tahame luua kogemusi, mis elavad, hingavad ning jäävad meelde,” ütles Velveti tegevjuht Pärtel Vurma.
Vurma sõnas, et sündmustel on eeldus luua tundeid, mida veebileht ega trükis üksinda mitte kunagi ei suuda. “Me usume, et strateegiliselt läbimõeldud ja loovalt mõtestatud sündmus muudab päriselt seda, kuidas inimesed brändi tajuvad. Sündmuste loomise võimekus tagab Velveti klientide jaoks selle, et suudame brändi loomisel ning arendamisel pakkuda veelgi enam väärtust ja võimendada brändide mõju ning tuntust,” lisas ta.
Velvet Live tegevusi asub juhtima Lauri Sokk, kellel on ürituste korraldamisel kogemusi üle 10 aasta. Ta on Baltikumi suurima ärifestivali sTARTUp Day üks autoritest ning sealhulgas olnud ka festivali esimene peakorraldaja. Lisaks sellele on Lauri vedanud viimased 6 aastat üritusturundusagentuuri Kolm Õuna, mille meeskond on ka sisuliseks aluseks Velvet Livele.
“Kolme Õuna meeskonna jaoks on sündmuste loomisel ülioluline pakkuda iga kord erilisemat kogemust kui eelmine. Velvetiga ühinemine annab meile võimaluse tagada majasisese ülikõrge kvaliteedi ürituste kõikidele olulistele osadele – strateegiale, loovusele, tehnoloogiale ja produktsioonile. Velvet Live on järgmine peatükk mitte ainult Kolme Õuna, vaid ka Velveti jaoks.” sõnas Lauri Sokk.
Seotud lood
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.