Autor: Best Marketing • 10. veebruar 2020

Startis keskkonnahoiu kampaania #ärarääma

Algas üle-eestiline kooliõpilastele suunatud keskkonnakampaania #ärarääma, mille eesmärk on suurendada kooliõpilaste keskkonnaalaseid teadmisi, suurendada keskkonnateadlikku käitumist ja tutvustada vahetu kogemuse kaudu pakendite taaskasutusse suunamise tähtsust.

Keskkonnakampaania käigus koguvad ligi 90 kampaaniaga liitunud üldhariduskooli 35 000 õpilast pandimärgiga plastpudelid ja plekkpurgid kokku koolide jaoks loodud spetsiaalsetesse kogumiskastidesse. Õpilaste kogutud pakendite taaskasutusse suunamise eest hoolitseb taaskasutusorganisatsioon Eesti Pandipakend. Iga kampaaniaga liitunud kool saab kokku kogutud pandipakendite tagatisraha arveldusarvele, suunitlusega kasutada seda kooliperele vajaliku ostmiseks.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700