• 05.02.20, 15:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eestis tehtud välimeedia erilahendus valiti parimaks

Suur tunnustus reklaamitööle: Eestis tehtud välimeedia erilahendus valiti JCDecaux grupi detsembrikuu parimaks erilahenduseks.
Eesti tänavapildis kasutati esmakordselt kahepoolset hologrammi.
  • Eesti tänavapildis kasutati esmakordselt kahepoolset hologrammi.
Lahenduse innovaatilisus oli silmatorkav üle maailma. JCDecaux gruppi kuuluva 80 riigi erilahenduste hulgast valiti Elisa „hologramm-reetur“ rahvusvaheliselt detsembrikuu parimaks. Selline tiitel tuli Eestisse esimest korda.
JCDecaux grupi Londonis baseeruv rahvusvaheline turundusmeeskond viib iga kuu läbi enam kui 2000 inimest kaasava hääletuse. Hääletuse sihiks on tunnustada loovust ja tõsta esile kõige originaalsemad tänavareklaamid erilahenduste seas ning anda inspiratsiooni reklaamikogukonnale üle maailma.
„Kuna ettevõttes töötab rahvusvaheliselt üle 13 000 välireklaami asjatundja ja tegutseme rohkem kui 80 riigis, siis hindame sellist tunnustust meie tehtud tööle väga!“ kommenteerib JCDecaux Eesti erilahenduste projektijuht Teele Treiel. "Huvi midagi sarnast tänavatele tuua on rahvusvaheliselt olnud väga suur, projekti käekäigu ja tehnoloogia kohta on küsinud mitmed riigid alustades Portugalist, lõpetades Lõuna-Koreaga," lisas ta.
Elisa erilahenduse kontseptsiooni autor on loovagentuur Tank, tehnilise teostuse partner Holovision ning meediaagentuur Havas Eesti. Tanki loovjuht Villem Valme: "See projekt on üks hea näide sellest, kuidas väga paljude osapoolte koostöö sujumise korral võib sündida midagi silmapaistvat ja ainulaadset. Väga oluline oli ka Elisa turundustiimi enda initsiatiiv selline asi ära teha – ja ära teha hästi, nii idee kui teostuse mõttes."
Eestis esmakordselt Tallinna ootepaviljonidesse püsti pandud hologramm tutvustas Elisa ja ERR koostöös valminud sarja „Reetur“. Ootepaviljonis plõksutas linlastest fotokaameraga pilte sarja peategelast kehastav näitleja Tambet Tuisk. Vaata kõnealuse erilahenduse videot:
Klient: Elisa Eesti
Kontseptsiooni autor: Tank
Tehniline teostus: Holovision
Meediaagentuur: Havas Estonia
Välimeedia partner: JCDecaux Eesti
Film ja produktsioon: Babahh

Seotud lood

Uudised
  • 19.12.19, 12:29
Elisa teeb bussipaviljonides uutmoodi reklaami
Solarise ja Foorumi bussipeatused on läbinud põhjaliku muutuse. Eestis esmakordselt on Tallinna ootepaviljonidesse püsti pandud hologramm.
  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele