Reklaam tutvustab uut kodumaist telesarja. Ootepaviljonid on seest jagatud kaheks ja peatuses seisjatel on võimalus ise otsustada, kas nad on spioonid või mitte. Suureks pilgupüüdjaks on reklaamtabloos toimiv hologramm, kus poseerib seriaali peaosaline Tambet Tuisk, kes pildistab ootavaid inimesi.
Uudse lahenduse loomises lõid kaasa JCDecaux, reklaamagentuur Tank, meediaagentuur Havas, Elisa ja Holovision.
Idee teostamisega aidanud Havas agentuuri projektijuht Tambet Napp sõnab, et kuigi hologrammid on jaekaubanduses juba levinud, siis sarnane erilahendus on Eestis erakordne. „Äärmiselt hea meel on, et erilahendus Tallinna kontaktirikkamates ootepaviljonides tuli nii pilkupüüdev ja ainulaadne. Sarnaseid kampaaniaid, kus tehnoloogia ja reklaamkunst kohtuvad, on ainult lust teha ning kindlasti ei jää sarnane lahendus viimaseks.“
„Uuenduslikkus on Elisa DNAs ja lisaks elamusi pakkuvatele uudsetele toodetele ning teleteenusele oleme avatud ka efektsetele lahendustele reklaami- ja meediamaastikul, mis annavad särtsu ka sombusesse linnapilti,“ ütleb Elisa turundusvaldkonna juht Karin Kanepi.
Vaata ka videost, milline näeb Solarise bussipeatus välja ja kuidas Tambet Tuisust hologramm tehti: