• 10.01.20, 17:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Teleauditooriumi ülevaade detsembris 2019

Detsembris 2019 vaatasid Eesti elanikud televiisorit keskmiselt 4 tundi ja 13 minutit päevas, selgub Kantar Emori teleauditooriumi ülevaates.
Teleauditooriumi ülevaade detsembris 2019
Sihtrühm: 4-aastased ja vanemad Eesti elanikud
Periood: 01.12.–31.12.2019
Allikas: Kantar Emor. Teleauditooriumi Mõõdikuuring
Eestlased veetsid telerite ees 4 tundi ja 16 minut ning mitte-eestlased 4 tundi ja 5 minutit päevas. Eestlastel jagunes telekanali jälgimiseks kulunud aeg esmajoones ETV (23,3%), TV3 (11,3%) ja Kanal 2 (10,8%) vahel ning mitte-eestlastel PBK (15,1%), RTR Planeta (13,8%) ja NTV Mir’i (8,4%) vahel.
Detsembris kahekümne kaheksas Kantar Emori poolt mõõdetavas kanalis eetris olnud 26 928 saatest esimesed kakskümmend olid järgmised:
Kuue suurema kanali esimesed kümme vaadatuimat saadet olid järgmised:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele