Best Marketing • 10 jaanuar 2020

Teleauditooriumi ülevaade detsembris 2019

Detsembris 2019 vaatasid Eesti elanikud televiisorit keskmiselt 4 tundi ja 13 minutit päevas, selgub Kantar Emori teleauditooriumi ülevaates.

Sihtrühm: 4-aastased ja vanemad Eesti elanikud

Periood: 01.12.–31.12.2019

Allikas: Kantar Emor. Teleauditooriumi Mõõdikuuring

Eestlased veetsid telerite ees 4 tundi ja 16 minut ning mitte-eestlased 4 tundi ja 5 minutit päevas. Eestlastel jagunes telekanali jälgimiseks kulunud aeg esmajoones ETV (23,3%), TV3 (11,3%) ja Kanal 2 (10,8%) vahel ning mitte-eestlastel PBK (15,1%), RTR Planeta (13,8%) ja NTV Mir’i (8,4%) vahel.

Detsembris kahekümne kaheksas Kantar Emori poolt mõõdetavas kanalis eetris olnud 26 928 saatest esimesed kakskümmend olid järgmised:

Kuue suurema kanali esimesed kümme vaadatuimat saadet olid järgmised:

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Marianne Liibert
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
Kristi Remmik
Kristi RemmikBestmarketing.ee ürituste projektijuhtTel: +372 5683 6988
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700