Autor: Best Marketing • 30. detsember 2019
Ainult tellijatele

Trükitööstuse TOPi võitja: omamata lõpptoodet või brändi, peame panustama teiste äri edule

Kolm järjestikust aastat edukaimaks trükikojaks tõusnud Data Print OÜ uus juht Triin Anette Kaasik nendib, et etiketiäri erineb Baltikumis ja Põhjamaades kõige rohkem kasvutempo poolest, kus Eestil, Lätil ja Leedul on selge edumaa.

Triin Anette Kaasik

„Baltikumis on see suhteliselt kiire kasvuga valdkond, erinevalt Põhjamaadest, kus paigalseisu tõttu mahud väga ei kasva,“ räägib Data Print OÜ juht Triin Anette Kaasik, selgitades, et see on tingitud peamisest kliendisegmendist – toidutööstusest. „Kuna toidutööstus on järjest rohkem konsolideerunud, tehakse hankeid üle riigi ega sõlmita lepinguid vaid kohalike tarnijatega, vaid otsitakse ka mujalt.“ Ta jätkab, et hinnakonkurentsis on aga Baltikumi tootjad paremas positsioonis kui Skandinaavia kohalikud tootjad.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700