Autor: Hando Sinisalu • 11. november 2019
Ainult tellijatele

CASE STUDY: Tide'i Superbowli reklaamid

Pesuvahendi Tide reklaamid 2018. aasta Superbowli ajal on suurepärane näide brändi kaitsestrateegiast. Super Bowl ehk Ameerika jalgpalli liiga NFLi finaalmäng on aasta vaadatuim teleülekanne ning reklaamklipid ülekande pauside ajal maksavad miljoneid.

Taust

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700