• 11.11.19, 11:17
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

CASE STUDY: Tide'i Superbowli reklaamid

Pesuvahendi Tide reklaamid 2018. aasta Superbowli ajal on suurepärane näide brändi kaitsestrateegiast. Super Bowl ehk Ameerika jalgpalli liiga NFLi finaalmäng on aasta vaadatuim teleülekanne ning reklaamklipid ülekande pauside ajal maksavad miljoneid.
CASE STUDY: Tide'i Superbowli reklaamid
Taust

Seotud lood

Töökuulutused
  • 17.03.25, 17:56
Salvest otsib kategooriajuhti
Kandideerimise tähtaeg: 31.03.2025

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele