Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
CASE STUDY: Tide'i Superbowli reklaamid
Pesuvahendi Tide reklaamid 2018. aasta Superbowli ajal on suurepärane näide brändi kaitsestrateegiast. Super Bowl ehk Ameerika jalgpalli liiga NFLi finaalmäng on aasta vaadatuim teleülekanne ning reklaamklipid ülekande pauside ajal maksavad miljoneid.
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.