Autor: Best Marketing • 21. oktoober 2019

Teleauditooriumi ülevaade septembris 2019

Septembris 2019 vaatasid Eesti elanikud televiisorit keskmiselt 3 tundi ja 32 minutit päevas, selgus Kantar Emori teleauditooriumi ülevaates.

Sihtrühm: 4-aastased ja vanemad Eesti elanikud

Periood: 01.09.–30.09.2019

Allikas: Kantar Emor. Teleauditooriumi Mõõdikuuring

Telekanalite vaatamisaja osakaal (daily share %) kogu vaatamisajast

Eestlased veetsid telerite ees 3 tundi ja 30 minutit ning mitte-eestlased 3 tundi ja 38 minutit päevas. Eestlastel jagunes telekanali jälgimiseks kulunud aeg esmajoones ETV (21,7%), Kanal 2 (12,2%) ja TV3 (10,6%) vahel ning mitte-eestlastel PBK (14,8%), RTR Planeta (11,7%) ja NTV Mir’i (10,1%) vahel.

Allikas: Kantar Emor

20 vaadatavamat saadet septembris 2019 (vaatajaid saateminuti kohta)

Septembris kahekümne üheksas Kantar Emori poolt mõõdetavas kanalis eetris olnud 27 744 saatest esimesed kakskümmend ja kuue suurema kanali esimesed kümme vaadatuimat saadet olid järgmised:

Allikas: Kantar Emor

Vaadatavamad saated septembris 2019 (vaatajaid saateminuti kohta)

ETV vaadatuimad saated olid "Pealtnägija", "Aktuaalne Kaamera. Nädal" ja "Õnne 13".

Kanal 2 vaadatuimad saated olid "Kuuuurija", "Žiguliga idablokis" ja "Kuldvillak".

TV3 vaadatuimad saated olid "Ma pääsesin Estonia katastroofist", "Eesti selgeltnägijate tuleproov" ja "Kaks Kanget Live".

ETV 2 vaadatuimad saated olid 28.09, 29.09 ja 30.09 toimunud kergejõustiku MM-i ülekanded.

Vaata siit, millised olid PBK ja RTR Planeta vaadatumad saated.

Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700