Septembris 2019 vaatasid Eesti elanikud televiisorit keskmiselt 3 tundi ja 32 minutit päevas, selgus Kantar Emori teleauditooriumi ülevaates.
Sihtrühm: 4-aastased ja vanemad Eesti elanikud
Periood: 01.09.–30.09.2019
Allikas: Kantar Emor. Teleauditooriumi Mõõdikuuring
Telekanalite vaatamisaja osakaal (daily share %) kogu vaatamisajast
Eestlased veetsid telerite ees 3 tundi ja 30 minutit ning mitte-eestlased 3 tundi ja 38 minutit päevas. Eestlastel jagunes telekanali jälgimiseks kulunud aeg esmajoones ETV (21,7%), Kanal 2 (12,2%) ja TV3 (10,6%) vahel ning mitte-eestlastel PBK (14,8%), RTR Planeta (11,7%) ja NTV Mir’i (10,1%) vahel.
20 vaadatavamat saadet septembris 2019 (vaatajaid saateminuti kohta)
Septembris kahekümne üheksas Kantar Emori poolt mõõdetavas kanalis eetris olnud 27 744 saatest esimesed kakskümmend ja kuue suurema kanali esimesed kümme vaadatuimat saadet olid järgmised:
Vaadatavamad saated septembris 2019 (vaatajaid saateminuti kohta)
ETV vaadatuimad saated olid "Pealtnägija", "Aktuaalne Kaamera. Nädal" ja "Õnne 13".
Kanal 2 vaadatuimad saated olid "Kuuuurija", "Žiguliga idablokis" ja "Kuldvillak".
TV3 vaadatuimad saated olid "Ma pääsesin Estonia katastroofist", "Eesti selgeltnägijate tuleproov" ja "Kaks Kanget Live".
ETV 2 vaadatuimad saated olid 28.09, 29.09 ja 30.09 toimunud kergejõustiku MM-i ülekanded.
Vaata siit, millised olid PBK ja RTR Planeta vaadatumad saated.
Seotud lood
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.