• 07.10.19, 12:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Volkswagen tahab Škoda Ida-Euroopa brändiks teha

Volkswagen Grupp teeb oma automarkide seas suuremat korrastustööd, mille kohaselt peaks Seat muutuma oluliselt peenemaks brändiks ning Škoda idaeurooplastele mõeldud automargiks.
Volkswagen tahab Škoda Ida-Euroopa brändiks teha
“Me tahame tulevikus oma brände paremini hallata,” tunnistas Volkswageni toote strateegia juht Michael Jost väljaandele Automobilwoche.
“Seatist saaks rohkem emotsiooniauto, nagu näitab meie Cupra mudel. Škoda hakkaks teenindama rohkem Ida-Euroopa turge, kus inimesed otsivad suuremat funktsionaalsust,” avaldas ta.
Kõik see tähendab, et Seatid peaksid tulevikus minema kallimaks, samas Škodade ostjad ei saa tulevikus suure tõenäosusega enam väga uhkeid ja kalleid lisasid autole juurde tellida.
Volkswageni uus suunitlus Ida-Euroopas peaks tähendama, et Škodad hakkavad võtma turuosa sellistelt brändidelt nagu Kia, Dacia ja Hyundai.
Samuti lubas Volkswagen, et vaatab iga automargi puhul läbi kõik mudelid ning erinevat marki, ent muidu sarnased autod võetakse kas tootmisest maha või neid ei saadeta teatud regiooni. “Näiteks ei paku me Volkswagen Tiguani kupeed Euroopa turul,” ütles Jost.
Autoturg vajub vaikselt
Eestis juba on Škodad väga populaarsed. Eesti autoturu värskeimad andmed pärinevad augustist, mil Eestis müüdi 2534 uut sõiduautot, mida on möödunud aasta augustiga võrreldes 4,6% vähem. Kaheksa kuu kokkuvõttes on tarbijad tänavu soetanud 18 893 uut sõiduautot, mis jääb mullu sama perioodi müügitulemustele 0,5 protsenti alla, teatas Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liit (AMTEL).
AMTELi andmetel edestas markidest 362 uut autot müünud Toyota napilt Škodat, mida müüdi 357 tükki. Kolmanda koha vallutas Volkswagen 203 autoga. Mudelite esikolmiku tippu tõusis Škoda Octavia 150 autoga, Toyota RAV4 eelistas 138 klienti ja kolmandale kohale kerkis Dacia Duster 105 autoga.
Loe pikemalt Äripäevast.

Seotud lood

Uudised
  • 12.09.19, 17:02
Volkswagen avalikustas uue logo ja kaubamärgi kujunduse
Volkswagen on läbi viimas tööstuse üht suurimat rebranding-kampaaniat, mille käigus loodi globaalselt ühtne brändikogemus, mida iseloomustab kaasaegsus ja autentsus.
  • ST
Sisuturundus
  • 11.09.24, 13:09
Kalender näitab kuud ja päeva, kuid saab näidata veelgi enamat
Digiajastule vaatamata võib trükitud kalendreid leida pea igast ettevõttest. Paljud neist on mõne partnerfirma poolt kingitud, kuid sellise kingituse loomist saab vaadata ka täiesti uue nurga alt.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele