• 05.08.19, 13:31
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas Pipedrive turundajale kasulik on?

CRM-tarkvara peetakse eeskätt müügijuhtimise tööriistaks, kuid sellest on abi ka turundusosakonnale. Pipedrive'i tehnoloogiajuht Sergei Anikin tõi välja, mille poolest CMR-tarkvara turundajale kasulik on.
Kuidas Pipedrive turundajale kasulik on?
Eesti päritolu Pipedrive on kahtlemata üks Euroopa edukamaid start-up'e. Pipedrive'i CRM-tarkvara näol on tegemist spetsiaalse müügijuhtimise tööriistaga, mis aitab väikestel müügimeeskondadel keerulisi või pikaajalisi müügiprotsesse hallata.
Pipedrive'i kontorit saab oma silmaga uudistada 30. augustil 2019 Balticbestil. Loe lisa ja registreeru siin.
Pipedrive asutati 2010. aastal ja nende pilvepõhist tarkvara kasutab tänaseks 85 000 ettevõtet üle kogu maailma. Ettevõttes töötab üle 500 inimese ning nende kontorid asuvad Tallinnas, Tartus, New Yorgis, Londonis, Lissabonis ja Prahas. Lahe töökeskkond, tugev organisatsioonikultuur ja missioon on neist teinud ühe Eesti ihaldusväärseima tööandja.
Mis on CRM?
CRM (Customer Relationship Management) ehk kliendisuhete juhtimine kujutab endast nii suhete kui ka suhtlemise juhtimist olemasolevate ja pikaajaliste klientidega. See hõlmab nii otsesuhtluse juhiseid kui ka tehnoloogiat, mida kasutatakse kontaktide haldamiseks, müügijuhtimiseks ja produktiivsuse tõstmiseks.
Piltlikult öeldes on tehnoloogia pakitud tarkvarapaketti, mis koosneb erinevate funktsioonide ja võimalustega CRM-tööriistadest. CRM-tööriistad võimaldavad organiseerida ja jälgida kogu teavet, mida on vaja müügikontaktide leidmiseks, potentsiaalsete klientidega suhete arendamiseks, tehingute lõpuleviimiseks ja klientide säilitamiseks.
Üheks selliseks tööriistaks on CRM-süsteem. CRM-süsteemid koguvad hulgaliselt andmeid paljudest erinevatest allikatest nagu koosolekud, e-kirjad, pakkumised, müügivestlused ja muud. Need andmed näitavad, kui hästi (või halvasti) kliendisuhteid hallatakse. See võimaldab analüüsida jõudlust ja määrata kindlaks selle mõju ettevõttele. Kõige lihtsamas mõttes saab tänapäevast CRM-tarkvara pidada unikaalseks kliendisuhete haldamise süsteemiks.
Kuidas CRM turundajale kasulik on?
Ettevõtted, kes tegelevad aktiivselt kliendisuhete juhtimisega, saavutavad või ületavad suurema tõenäosusega oma müügieesmärgid. Tänapäeva turunduses rõhutatakse järjest rohkem just pikaajaliste kliendisuhete loomise ja arendamise olulisust, sest pikaajalised suhted klientidega tagavad ettevõtte jätkusuutlikkuse ja pikaaegse turul püsimise.
Pipedrive'i tehnoloogiajuht Sergei Anikin sõnas, et parimate tulemuste saavutamiseks peavad müük ja turundus omavahel koostööd tegema ning tõi välja viisid, kuidas CRM sellele kaasa aitab.
CRM võimaldab
1. paremini kliente segmenteerida,
2. turunduse ja müügi koostööd automatiseerida,
3. kommunikatsiooni parandada,
4. eesmärke püstitada ja jälgida,
5. topelttööd vältida.
CRM-tarkvara annab selge ülevaate potentsiaalsetest ja olemasolevatest klientidest ning kaardistab kogu kliendi teekonna päringust müügini. See võimaldab luua erinevad kliendisegmendid, mis aitab korraldada paremini sihitud turunduskampaaniaid ja soovi korral kasutada erinevate segmentide puhul erinevat strateegiat.
Vaata videost, millest Pipedrive Balticbestil räägib
ja miks tasub kohale tulla:
Pipedrive'i parimad praktikad paljastatakse 30. augustil 2019 Balticbestil. Loe lisa ja registreeru siin.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.09.24, 13:09
Kalender näitab kuud ja päeva, kuid saab näidata veelgi enamat
Digiajastule vaatamata võib trükitud kalendreid leida pea igast ettevõttest. Paljud neist on mõne partnerfirma poolt kingitud, kuid sellise kingituse loomist saab vaadata ka täiesti uue nurga alt.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele