„Digiturunduse praktikum“ on Äripäeva raadiosaade, kus keskendutakse olulistele nüanssidele, mida ettevõtet turundades silmas pidada. Lisaks räägitakse turunduse tehnoloogilisest tulevikust ning jagatakse näpunäiteid, kuidas paremini digiturundada. Saade on eetris kord kuus.
Seekord oli saatekülaline Turunduskoolituste asutaja ja digistrateeg Katrin Vilimaa-Otsing ning saadet juhtis Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.
Arutati selliseid teemasid nagu postituste orgaaniline levik, sisutootmine ja sõnumite paikapanemine, Facebooki ürituste ja gruppide turundamine, eelarvemaht, Facebooki reklaami sihtimine ja Facebookis toodete müümine. Lisaks anti soovitusi, milliseid tööriistu Facebookis turundamisel kasutada võiks.
Video: Animoto, Adobe Spark, Biteable, Clipman
Kujundus: Canva
Mõõtmine: Google Analytics ja Google Tag Manager ning lisaks Measureschool õpetusvideod (mõõtmiseks ja tracking'u seadistamiseks)
Sisu: Answer The Public
Muu: Facebooki grupp ettevõtjatele ja söögikohtade äpp CheckSpot (saab 30-50% soodsamalt väljas söömas ja/või freelance tööd tegemas käia)
Kuula täispikka saadet SIIT.
Saadet toetas Kinkston Kingiagentuur.
Järgmine "Digiturunduse praktikum" on eetris 12. juulil ja saatekülaline on Bolti turundusjuht Karola Karlson.