Autor: Best Marketing • 21. juuni 2019

9 praktilist turundustööriista

Juunikuu „Digiturunduse praktikumis“ räägiti Facebookis turundamisest, sihtimisest ja kampaaniate tegemisest ning anti 9 praktilist soovitust, milliseid tööriistu turundamiseks kasutada.

Katrin Vilimaa-Otsing, Priit Kallas

„Digiturunduse praktikum“ on Äripäeva raadiosaade, kus keskendutakse olulistele nüanssidele, mida ettevõtet turundades silmas pidada. Lisaks räägitakse turunduse tehnoloogilisest tulevikust ning jagatakse näpunäiteid, kuidas paremini digiturundada. Saade on eetris kord kuus.

Seekord oli saatekülaline Turunduskoolituste asutaja ja digistrateeg Katrin Vilimaa-Otsing ning saadet juhtis Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.

Arutati selliseid teemasid nagu postituste orgaaniline levik, sisutootmine ja sõnumite paikapanemine, Facebooki ürituste ja gruppide turundamine, eelarvemaht, Facebooki reklaami sihtimine ja Facebookis toodete müümine. Lisaks anti soovitusi, milliseid tööriistu Facebookis turundamisel kasutada võiks.

Turundamise tööriistad

Video: Animoto, Adobe Spark, Biteable, Clipman

Kujundus: Canva

Mõõtmine: Google Analytics ja Google Tag Manager ning lisaks Measureschool õpetusvideod (mõõtmiseks ja tracking'u seadistamiseks)

Sisu: Answer The Public

Muu: Facebooki grupp ettevõtjatele ja söögikohtade äpp CheckSpot (saab 30-50% soodsamalt väljas söömas ja/või freelance tööd tegemas käia)

Kuula täispikka saadet SIIT.

Saadet toetas Kinkston Kingiagentuur.

Järgmine "Digiturunduse praktikum" on eetris 12. juulil ja saatekülaline on Bolti turundusjuht Karola Karlson.

Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700