„Digiturunduse praktikum“ on Äripäeva raadiosaade, kus keskendutakse olulistele nüanssidele, mida ettevõtet turundades silmas pidada. Lisaks räägitakse turunduse tehnoloogilisest tulevikust ning jagatakse näpunäiteid, kuidas paremini digiturundada. Saade on eetris kord kuus.
Seekord oli saatekülaline Turunduskoolituste asutaja ja digistrateeg Katrin Vilimaa-Otsing ning saadet juhtis Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.
Arutati selliseid teemasid nagu postituste orgaaniline levik, sisutootmine ja sõnumite paikapanemine, Facebooki ürituste ja gruppide turundamine, eelarvemaht, Facebooki reklaami sihtimine ja Facebookis toodete müümine. Lisaks anti soovitusi, milliseid tööriistu Facebookis turundamisel kasutada võiks.
Muu: Facebooki grupp ettevõtjatele ja
söögikohtade äpp CheckSpot (saab 30-50% soodsamalt väljas söömas ja/või
freelance tööd tegemas käia)
Saadet toetas Kinkston Kingiagentuur.
Järgmine "Digiturunduse praktikum" on eetris 12. juulil ja saatekülaline on Bolti turundusjuht Karola Karlson.