Juunikuu „Digiturunduse praktikumis“ räägiti Facebookis turundamisest, sihtimisest ja kampaaniate tegemisest ning anti 9 praktilist soovitust, milliseid tööriistu turundamiseks kasutada.
- Katrin Vilimaa-Otsing, Priit Kallas
„Digiturunduse praktikum“ on Äripäeva raadiosaade, kus keskendutakse olulistele nüanssidele, mida ettevõtet turundades silmas pidada. Lisaks räägitakse turunduse tehnoloogilisest tulevikust ning jagatakse näpunäiteid, kuidas paremini digiturundada. Saade on eetris kord kuus.
Seekord oli saatekülaline Turunduskoolituste asutaja ja digistrateeg Katrin Vilimaa-Otsing ning saadet juhtis Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.
Arutati selliseid teemasid nagu postituste orgaaniline levik, sisutootmine ja sõnumite paikapanemine, Facebooki ürituste ja gruppide turundamine, eelarvemaht, Facebooki reklaami sihtimine ja Facebookis toodete müümine. Lisaks anti soovitusi, milliseid tööriistu Facebookis turundamisel kasutada võiks.
Turundamise tööriistad
Mõõtmine: Google Analytics ja
Google Tag Manager ning lisaks
Measureschool õpetusvideod (mõõtmiseks ja
tracking'u seadistamiseks)
Muu: Facebooki grupp ettevõtjatele ja
söögikohtade äpp CheckSpot (saab 30-50% soodsamalt väljas söömas ja/või
freelance tööd tegemas käia)
Kuula täispikka saadet
SIIT.
Saadet toetas Kinkston Kingiagentuur.
Järgmine "Digiturunduse praktikum" on eetris 12. juulil ja saatekülaline on Bolti turundusjuht Karola Karlson.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!